Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 5 maj 2010

Yes, jag fixade det :)

Dagens stöttande änglakort:
Teaching and Learning
Fortsätt ha ett öppet sinne
och lär mig nya ideér
Se'n sprider jag ut dessa ideér till andra
Ärkeängeln Zadkiel

Yeeeeeeessssss!!!! :)

Nu har jag klarat av röntgen med magnetkameran,
så skönt, inte är det kul inte, 
Min pojke hämtade mig vid salongen och 
skjutsade mig till detta hemska ställe. 
Snällt av honom, eller hur :)

Med hjälp av min spikmatta Shakti,
metallfria hårsnoddar och 
enbart en linneklänning
+ en spruta med lugnande
klarade jag detta 
maratonprov :)

Teaching and Learning var mitt kort för idag, 
undrar jag, vad jag lärt mig idag?
Att jag kan tänja mina gränser ännu mer?
Att jag kan mer än jag trodde?
Att jag även måste ge SJUKvården en 
chans emellanåt, men bara ibland :)
Men idag så var jag duktig iaf
och försökte vara "lydig" där :)

Bussen hem funkade jättebra, behövde bara 
vänta ca 2 minuter, bra flyt eller hur :)

Puss o kram o tack för att ni tänkt på mig
när jag var "hispig" :)

6 kommentarer:

  1. Jag har legat några gånger i ett sånt där "rör"...jag vet hur du kände det...lätt att man får panik...skönt att det är över för dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men jäkla rör :/ och ett stort blåmärke från sprutan har jag också, en bagatell förstås i det hela, får väl ha långärmat när jag träffar folk :) Det här var gång nr 2 och jag hoppas innerligt att jag slipper detta jäkla rör nu för all framtid :) Kram o tack för stöd o puss på dina goa grabbs :D

    SvaraRadera
  3. Skönt att det är över nu (åtminstone för den här gången)! Önskar dig en skön dag nu - utan rör ;-)

    SvaraRadera
  4. Japp, skööönt, puhhhh :) och detsamma till dig också min goaste vän :) Kraamis på er alla goa :D

    SvaraRadera
  5. En seger över rädslor, grattis! o Kraaam/U

    SvaraRadera
  6. Så kanske man kan tro, men det ligger mycke mer bakom, bl a att jag inte är så pigg och intresserad över att få hjälp av SJUKvården :( Men visst är det nyttigt att segra över sina rädslor, växa och tro på sig själv :) Kraamis på er alla goa på öa :D

    SvaraRadera