Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 31 maj 2010

Hälsning från Stockholm

Min ängel för idag är Ariel, som hjälper mig med mina materiella behov. Jag ska följa min intutition och göra mina drömmar
till verklighet :)

Nu är jag i Stockholm, jätteskönt :)
Igår gick vi ner mot Mälaren, så vackert och idag har vi  uträttat lite ärenden, köpt goda jordgubbar, vattenmelon o små o stora tomater på en marknad, så gott :)

 Just nu har jag fixat en kycklingwok med röd spetspaprika, tomater, färsk knippelök, caschewnötter, med mustiga kryddor, cocosafett, olivolja o ris, som fick woka med på slutet, blir nog bra det :) Små cocktailtomater o alfagroddar till vid sidan om :)

Vi väntar på en god vän, som även bott i Viken och nu bor i Skokloster, bjuda honom på lite mat o gubbar o melon till efterrätt, tror nog att han gillar det :)

Vet inte när jag kommer in nästa gång o skriver, men nu vet ni iaf att jag trivs, mår bäst och längtar inte hem :)

Ha de bäst ni också, så hörs vi

Kraaamisen :D

2 kommentarer:

  1. Så du är ute på utflykt i stora staden. Låter som en avkopplande och härlig resa. Gubbar hade jag också gärna smakat på - så länge det stor jord som prefix på dem...:D
    Ha det gott! Kramisar från oss!

    SvaraRadera
  2. Klart att det är "jord"gubbar vi vill ha, inga slemproppar heller :) Jättesköna dagar med massor av tok o skratt o myyys :) Kom hem idag på eftermidda'n, känner mig sååå fri :D Varm o fri kraam på dig o sambo från mig i min Vik :D

    SvaraRadera