Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 16 maj 2010

Dagens änglakort

Idag har jag haft och har ärkeängeln Raguel, som beskyddar mig:
Clairsentience 
Andlig mening

Lägg märke till och känn vördnad för dom återkommande
 psykiska och emotionella känslorna, eftersom dom står för 
Gudomlig ledning (guidning). 
Var inte rädd för djupa och intensiva känslor.


Raguel hjälper mig att skilja på mina och andras känslor.
Hjälper mig även att rena icke bra energi, som jag absorberar.
Jag ska vara lyhörd för mina känslor och följa dom, 
för dom är svaret på mina böner.


Raguel hjälper mig att förstå och översätta förvirrande meddelanden, så att jag klart o tydligt vet hur jag 
tar mig framåt :)

Tack Raguel för dom fina orden och kraften jag har idag :)

Och som ni alla vet, delar jag så gärna med mig av mina beskyddande "tankekort" :)

Kramis så länge och var rädda om er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar