Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 13 maj 2010

Dagens änglakort

Mitt kraftfulla änglakort för idag blev:
Brilliant idea! Utmärkt idé
Min idé är brilljant . . . 
Jag ska verkställa min idé och
låta den bära frukt :)
Ärkeängeln Uriel

Tack goa Uriel, har jag haft med mig
under da'n och ska även tänka så ikväll :) 

Gäller er alla som läser detta förstås :)


Jag har delat på min blogg fr o m nu,
så att ni som inte är intresserad 
av så'na här kort o tankar
enbart får läsa lite 
andra händelser :)

Varm kraam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar