Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 24 maj 2010

En fin dag :D

En jättefin dag har det varit idag, även vädret har varit med mig och oss
andra som mår bäst av sol o värme :)
Jag har solat idag, på min balkong (som inte är färdigmöblerad o klar 
än, men solen skiner lika skönt för dä :)

Fick inte min härliga behandling av min goa väninna idag, för det blev 
andra bud för henne idag, men imorgon eftermidda' så ska jag bara 
ligga där och ta emot och njuta :)
Känner verkligen att jag 
behöver det just nu :)

Jag och min kollega har suttit med böckerna idag, som ska till
revisorn, i elfte timmen, jag vet, men "fint folk" kommer 
sist sägs det, blir nog bra när det är färdigt :)
I samma veva ska jag fixa papper, för att
jag ska få bostadsbidrag en stund till igen.
Då ska jag - hör o häpna även veta vad 
jag kommer att tjäna på firman för i år!!???
Hur sjutton ska jag veta det?
Blir ju bara en uppskattad summa dä :/
men då blir dom väl nöjda då, suck :/

Jag avskyr att hålla på med så'nt där pappersjobb 
numera, men en del måste jag ju göra,
kommer inte undan helt,
inte här i pappers-
Sverige heller :/

Mia Törnblom får avsluta dagens blogg:
Ju mer vi uppskattar det vi har här o nu,
desto starkare resurser får vi inför 
morgondagens utmaningar :)

Kram på er :)


2 kommentarer:

  1. *Haha* ja dessa papper ;-) Du får anlita en pålitlig siare innan du fyller i papprena för bostadsbidrag!!! Be denne kolla utgifterna också samtidigt så har du allt klart för dig ;-) Skämt åsido. Visst är det konstiga krav. Ingen kan ju veta sånt med säkerhe, för livet förändras hela tiden och förhållandena med det.
    Hoppas du får skön behandling idag för det är du värd!!! KRAM min Vän!

    SvaraRadera
  2. Bra idé min goa vän, en siare var dä :) Idioter eller hur :) Det enda beständiga här i livet, är ju att livet förändras hela tiden :) Varm kraam på dig o er alla och hoppas på en fin dag även hos dig :D

    SvaraRadera