Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 29 maj 2010

Packad - snart :)

Lördagens kraftfulla o hjälpande ängel är återigen Metatron, 
som säger så här:
Jag ska fokusera på det jag har som högsta prioriet och Metatron kommer att hjälpa mig organisera och bli motiverad :)
Han frågar mig: Vad är mitt kall?
Vad får mitt hjärta att sjunga?

När jag fokuserar på det, så infinner sig mina lekfulla energier, bra för alla :) Ta kommandot över min tidtabell o ge mer tid till dom aktiviterer, som är nära mitt hjärta :)

Gör val som "ärar" mina prioriteringar och som ger support till mitt livs mission :)

Tack Metatron, för att du stannar kvar hos mig o stöttar mig, behövs :)
Och som vanligt, delar jag med mig av mina härliga änglar o beskyddare till er som vill :)

Idag har jag masserat min väninna, som jag ska till imorgon på benen, höfterna o även "skakat om" huve på henne. Hon hade sååå ont så det behövdes, men poppis var jag inte, för att massera benen gör så ONT när det är på utsidan det onda sitter, hon låg kvar iaf, ha ha. 

Nu har hon farit vidare på sin turné, men kommer och hämtar upp mig ungefär klockan 11 imorgon och se'n bär det av mot Stockholm och några härliga dagar, bort från det som blev trist igårkväll. Alla fester är inte helt igenom trevliga :/ Igår var en så'n fest, men jag sa ifrån och tror att jag markerade klart och tydligt vad jag tyckte. Nu är det inte lika lätt att sätta sig på mig som det var tidigare, tur dä :)

Så idag packar jag och förbereder mig och ikväll är det dusch och
hårtvätt, så håller sig nog håret till onsda' då jag kommer hem igen, 
är ju inte sååå många dagar, går ju att duscha av håret också,
vill inte släpa med mig schampo, räcker med duschtvålen :)

Nu ska jag fortsätta att irra runt och se vad jag behöver ha med mig, 
packar alltid för mycke, vet dä, men va sjutton, är nog obotlig :)

Åskmolnen tornar upp sig nu, så det blir nog åska och regn - tyvärr, inget annat att vänta, är jag rädd, men från imorgon och framåt har jag beställt massor av soltimmar, soldagar och solveckor, så väder-
gudarna vågar nog inte trotsa mig, inte just nu iaf, fniss :)

Ha de bäst och var rädd om er alla ni goda,
önskar jag i min Vik :D 






4 kommentarer:

  1. Ja, alla fester blir inte så trevliga tyvärr, men bra att du sa ifrån! Jag har också varit på såna fester ibland och det är bara så trist när det blir osämja. Men numera lämnar jag stället/sällskapet när det blir så, för jag jag lärt mig också! Idag har det bara regnat hos mig hela dagen, men det kvittar. Skulle ju ändå jobba mest inomhus.
    Hoppas du får det riktigt trevligt på resan! Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Jag sa att jag skulle gå hem, men blev kvar ändå, kände stödet från dom andra. Kom hem efter 12 på natta, dödstrött, puhhh :/ Men vi hade ju trevligt ändå, alkohol ska inte va' mä alltid, kanske, själv tog jag bara 1 cider o 1 glas vitt :) Ösregn här med, men som sagt så blir det sol o värme fr o m imorgon, mina order :)Men ha de bara bäst o var rädd om dig,(tjat, tjat) Kraftfull kram o Chamuel är med dig: Fred kommer när vi minns att bara kärlek är verklig :D

    SvaraRadera
  3. Vissa personer använder alkohol som en ursäkt för att kunna vara otrevliga! Trist, men skönt att du fick stöd av andra och kunde ha det trevligt ändå! Nu önskar jag dig bara en riktigt trivsam vistelse i Huvudstaden! KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack för att du hälsar på mig även i Sthlm :) Ja nog är det så o visst är det trist. Känns jättebra att vara här, så mysigt så :) Ha det bara bäst själv också o var rädd om dig min vän :) Kraamis på er alla goa :D

    SvaraRadera