Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 17 juni 2010

Utrensning :D

En fin torsdag har det varit idag, delvis tillsammans med busvovvsan, där jag jobbade förmidda' idag. Dom dök upp strax inna 05.30. Inte min tid på dygnet, precis - men efter lite övertalning så somnade även hon om - se'n gick vi ut på kiss o bajsrundan strax innan kl 8 :)
Hon brukar klara sig fram till dess, för husse rastar henne lite innan hon kommer hit :)

Idag har jag haft ängeln Chamuel med mig med kortet: Beloved One (Älskade) med budskapet:
Jag hjälper dig med din andliga själsliga förhållande :)
Tack Chamuel (som även är min alldeles egen ängel, uträknad efter mitt födelsedatum) känns skönt att ha just dig med mig :) Hon finns även till för alla er, det vet ni ju :)

Idag hade jag alltså Fly till klockan 2 ungefär, då husse kom. Vad han inte visste var att jag ställt iordning skräp från källaren och balkongen, som han fick den stora äran att ta med sig till Återvinningen :) Dagens överaskning kanske, men han tog med sig det iaf :) Skönt för mig attt bli av med skräpet och han har ju bil med bra plats osv, så jag passade på . . . skratt :)

Försöker peppa en väninna som ska på sin sons bröllop på lördag. Hon mår inte så bra, har ingen ork o kraft . . . så jag försöker att få henne att må bättre, så att hon får en fin lördag i Örebro, för det förtjänar hon :)

Jag har ätit en god wok idag på: sötpotatis, vanligt potatis, broccoli, sojabönor, stora vita bönor, lök,gul paprika som jag serverade turkisk yoghurt till och fullornspasta :)

Ha en fin kväll för det ska jag ha, sommarkraamis :D

3 kommentarer:

  1. Hur räknar man ut Ängeln man har enligt födelsedatan? Kul "present" för sonen att ta med sig *hihi* Men helt rätt att han kör iväg det med bilen när du ställer upp som "barnvakt". Ojdå, är din väninna mamma till Daniel som ska gifta sig imorgon? *hehe* Nä, kanske inte .. Finns nog fler som gifter sig på lördag än det KÄNDA paret! Ha en riktigt bra fredag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Skicka mig år månad o dag när du är född, så skickar jag dig på mailen med en förklaring :)
    Ja, fniss, men skönt för mig iaf att rensa lite :) Inte långt till Ockelbo, men min väninna bor inte där, ha ha, så tokigt det kan bli :) Somrig kraam från regniga Viken till dig med rivierans sol :)

    SvaraRadera
  3. Skickade med e-post till dig! KRAM

    SvaraRadera