Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 4 juni 2010

Soligt, vovvsan o revisorn

Courage
Dagens ängel som gett mig kraft är Ariel, säger:
Jag ska vara modig och stå upp för det jag tror på :)
Tack Ariel, har jag verkligen fått göra idag :)

Nu är papperen påskrivna hos revisorn, så nu är det äntligen klart, puhhhhh :)
Jag o min kollega fick skjuts med en kund idag till revisorn, för vi var utan bil. 


Bussen hem tillbaka till salongen för att ge en av mina gokunder en välbehövlig behandling :)

Se'n var det dags att åka med min son o govovvsan till apoteket o för att handla på Lidle, behövde toapapper och så blev det en hel del annat gott också förstås :) Vit sparris, vinbärsblad med god risfyllning, fetaost, romansallad,  knippelök, majskolvar, massor av goda tomater i olika storlekar och smaker, paprika i 3pack, ägg på platta, keso o grädde och så förstås en stor o härlig vattenmelon :) 
Men vadå då, jag hade ju sonen med mig som fick bära :)

Nu ska jag vara vovvsavakt till imorgon eftermiddag, är så mysigt så, för hon är så vaken o verkar fatta vad jag säger.
 En social o vaken vovvsa är hon :)

Vi har nyss kommit in igen för den sena promenaden, så nu är det nattis o vi ska sova, nästa promenad blir inte förrän vid 8 imorgon. Hon brukar klara sig, sussar så gott redan nu :)
Jag ska bara fixa det sista o krypa ner i goa sängen jag mä, behövs verkligen känner jag :)

God Natt o ha det bäst, för det ska jag iaf ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar