Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 20 juni 2010

Känns inte bra :(

En hälsning från ett grått Viken, nära Ockelbo i bröllopsyra o feststämning :)
Har jag ingen själv, men visst blev jag berörd av dom fina talen och deras kärlek till varandra :) Vem som helst kan ju se att det bara lyser av kärlek ur deras ögon :)
Känns lite konstigt bara, en vanlig grabb från lilla Ockelbo och så Viktoria, trots alla pengar som läggs ner på denna fest o detta bröllop, så var det vackert och kärleksfullt, så tårarna droppade nog lite på mina kinder också - är jag rädd :)

Dagens kraft har jag fått från ängeln Jeromiel och kortet Life Review (Livsåterblick). Tack Jeromiel, ge mig allt du kan, är tacksam att du finns :) Ber även min ängel Chamuel och Michael om all kraft jag kan få :) Räcker till oss alla, så be om hjälp o kraft ni ocså :)

Kan jag behöva idag, då jag oroar mig för min son, som ju fått bilen snodd. Han är så nere så han snäser åt mig också, att jag inte ska oroa mig och "hålla på". Istället sitter han hos sin pappa just nu, lånar hans bil och vovvsan är hos honom . . . Jag känner att han håller mig på avstånd igen. Hoppas att det inte blir så dåligt som det var innan vovvsan kom. Jag vill ha kontakt och umgås med mina barn, fattar inte vad jag ska göra för att ändra på detta jobbiga???
Jag ber alla mina änglar om hjälp och tar emot all hjälp som finns . . . Tack alla :)

Nu tittar solen fram, men dom mörka molnen finns i bakgrunden hela tiden :/
Hoppas på bättre väder och att bilen hittas imorgon.

Det gamla är förbi, så det glömmer vi - dagen idag är som den är, försöker att vara och känna nuet - och morgonda'n vet vi inget om än, men med positiva tankar påverkar vi morgondagen, lovar :)

Sommarkraamis från mig, ha de bara bäst o var rädda om varandra - och tänk positivt, roligare än att tänka negativt iaf :)

6 kommentarer:

  1. Vi människor tänker omkring 65.000 tankar per dygn, av dem är c:a 95 % samma som föregående dygn.Men det går att förändra några av tankarna varje dag och därmed att utvecklas som människa. Tankens kraft är fantastisk. Jag tänker på dig och att din son ska förstå att mammor är lite tjatiga ibland men menar så väl trots allt. Kram

    SvaraRadera
  2. Så sant så, tack för påminnelsen :) Tipsar dom jag behandlar om samma sak, men ibland så . . . Och vem orkar va' på topp hela tiden, hm :/ I morgon är en ny dag med nya upplevelser som sagt, positiva tankar så blir allt bättre :) Somrig kraam på er goa 2 o var rädda om er :D

    SvaraRadera
  3. Det är kanske hans sätt att avreagera sig när han är orolig. Jag minns också hur tankarna malde på bilen när man inte hade en aning om dess öde. Det blir bättre när den dyker upp för osäkerhet är aldrig kul. Jag är också lite åt det hållet att jag vill dra mig undan för mig själv när mörka moln hotar. Alla kan inte förstå det om man är åt andra hållet. Vi reagerar och bearbetar saker så olika. Det är säkert inget riktat mot dig utan sparkarna hamnar bara lite fel... tråkigt nog.

    Vi håller tummarna på att bilen dyker upp och ni kan återgå till det normala. Du ska se att vovvsan dyker upp hos dig igen omedelbums, med sonen i släptåg...

    Försök att tänka ljusa tankar. Ja...Goda råd är lätta att dela ut... förstår att de är svårare att följa...

    Många varma tankar och kramar till dig! Solen går upp imorgon med...

    SvaraRadera
  4. Solen har gått upp här, iaf utomhus :) Hoppas att den går upp inombords igen också under dagen :)
    Är så känsligt det här, blev ju så tokigt efter skilsmässan, då barnen bara var - borta :/
    Hoppas att bilen blir funnen idag!!! Men positiva o ljusa soliga tankar var det -ska bli :)
    Ny dag, nya energier - allt nytt :) Varm somrig kraam från mig till dig o goa sambon Voff mä allt bäst :D

    SvaraRadera
  5. Nu ska du min kära vän ta dig i nackskinnet och sluta "måla Fan på väggen" så fort något avviker från det normala! Inte blir du av med din grabb bara för att han just nu tycker att han behöver diskutera mer med sin far - som ju hade bilen när allt hände.
    Visst hoppas vi allihopa (och håller tummarna) för att bilen ska hittas och helst i körbart skick, men oavsett vad som händer så kommer grabben din att besöka dig och ha Fly hos dig även i fortsättningen! Låt han jobba med detta på sitt sätt och stressa honom inte! Det var dagens predikan så du slipper besöka kyrkan idag ;-) Jag har varit på inköpsrunda med kusinen idag och sen kom den nya spisen! Nu ska du bara slappna av och andas DJUUUUUPT .... Sköt om dig! Jag lovar att allt reder sig tids nog! KRAM/Din Vän

    SvaraRadera
  6. Ha ha, ord o inga visor och jag slipper körka å, ler stort :D Jag vet allt detta inom mig - och jag har tagit flera djuuuupa andetag :) Tack o kraamis mä somriga energier från mig till dig :D

    SvaraRadera