Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 20 juni 2010

Stulen bil :(

Mitt nät la av igår kväll, så jag kunde inte skriva något inlägg på kvällen, typiskt , brukar bli så, därför skriver jag oftast dagen efter . . .
Gårdagens ängel var Michael med kortet: Crystal-Clear Intentions (Cristallklar intuition)
Tack Michael, kändes gott att ha dig med mig. Han räcker för oss alla, så ni som vill . . .

Jäkla folk, som inte kan hålla reda på mitt o sitt!!!
Igår medan jag passade busvovvsan, så blev min sons bil stulen!!!!
Det var mitt ex som hade den, för att kunna köra henne till mig på freda'kvällen.
Nå'n gång natten till lörda' blev den stulen, jäkla skit, jag blir så besviken över att folk inte kan låta en ambitiös killes fina bil vara!!!! Han hade också köpt en dyr o fin hundbur till vovsan typiskt!!! Hoppas att den kommer tillbaka, för han var ganska så ledsen igår, när han hämtade sin goa vovvsa, om jag säger så!!!

Idag är det inte lika fint väder som det var igår, är grått o mulet ute och verkar ha regnat hela natten lång. Jag som hade hoppats på sol idag med, för det var så skönt igår, när jag var ute med vovvsan. För varmt för henne kanske, så hon drack ur alla pölar hon kunde hitta :)

Önskar er alla en skön dag ändå, att ni får njuta av eran sönda' och eventuella ledighet.

Somriga kramar från mig till er alla
Ha de bäst, så hörs vi nog igen :D

4 kommentarer:

  1. Förbaskat vilken otur att just din sons bil blev stulen! Dom kunde tagit någons som hade fler bilar att växla med - om dom nu nödvändigtvis behövde en bil, men inte hade någon egen! Jag hoppas den var låst och försäkringen OK! Vi får hoppas sonen får tillbaka sin bil i körbart skick med hundbur och allt. Här regnar det nuandra dagen i rad, men någon åska blev det inte fast det såg ut så igår. Hoppas söndagen blir bättre än gårdagen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, hm så kanske vi också kan se det :) Tack för omtanken min vän. Förstår vitsen, men nej tack, bort med alla långfingrade personer, varför får dom gå lösa? Tror den var låst o att försäkringen var okej :) Jäkla väder, men det är ju det som är den svenska sommar'n dä :/ Somrig kraam mä allt bäst till dig :D

    SvaraRadera
  3. Jag blev också av med min bil en gång för länge sedan. Någon hittade den nån vecka senare. Tjuvarna hade plöjt åker med den så det var bara att skrota. Synd, hade köpt den ganska nyligen och tyckte om den. Men så snopen man blir när man ska till sin bil och så står den inte där fast man vet att man ställt den där.

    Här kom det en skur så det blev en liten paus, nu ser det ut att klarna upp igen.

    Sommarkramar från oss två!

    SvaraRadera
  4. Ja inte är det kul när så'nt händer inte :( Bilen var ju så fin och han var nyss långt upp i norrland och bytte den mot sin gamla (som oxå var ganska ny). Synd när han sköter sig, har fin bostad, jobb (och bil?) Vet inte nå't nytt - än, hoppas ingen plöjt nå'n åker med den :( Mulet här, men inge regn idag - än iaf. Somriga kraamisar till er 2 :D

    SvaraRadera