Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 3 juni 2010

Spänd stämning :/

Eftersom detta är min blogg, skriver jag naturligtvis om det jag är intresserad av, men jag märker att intresset för mina änglakort inte är sååå stort, synd dä :)
Men jag skriver ju även om annat, läs o ta in det andra då. 
Tycker jag skriver om så'nt som är aktuellt just nu, nämligen vår hälsa o livsstil, som vi tyvärr har lättare att missköta än att vara rädd om :)
Vill inte komma med nå' pekpinnar eller så, vill bara ge goda råd o tips, brinner för att hjälpa :)


Moon Cycles / Månens cykler
Den här soliga dagen med avbrott för lite molnighet, har Haniel varit med mig. Råden från henne lyder: Lägg märke till hur månens förändringar påverkar min energi o manifestation :)
Jag ska vara i dessa cykler, känna av dom :)

En spänd dag har det varit, på salongen iaf . . . 
Blev ju så fel i fredags, synd dä, men jag 
har börjat lära mig nu, att mig sätter sig 
ingen så lätt på längre, skönt dä :)
Varför ska dom dä? Nä, nu jag står
stadigt på mina egna fötter, 
så att ingen kan ställa 
sig på dom :)

Jag har ätit Halloumiost till kvällsmat idag, mmm :)
tillsammans med tomat, knipplök, qvornfärs, stora vita
bönor. Serverade med turkisk yoghurt med grekisk
salladskryddblandning o små cocktailtomater, mmm :)
Jag är gaaalen i halloumiost, så då njuter jag av den
goda osten nu i sommartid :)

Min goa väninna har fått en behandling av mig idag, 
men även hon kände av den spända stämningen 
på salongen, så nå't måste göras :/
Trevligt att träffa henne iaf,
för snart så flyttar hon ju, 
snyyyft :(

Nu ska jag kolla på "Halv 8 hos mig" o bara ta't 
lugnt, träna lite på Putte bara, känner att det
behövs, trots att jag har minskat ca 2 cm i 
omkrets se'n i fredags :) 

Puss o kraaaamis o ha de bäst 
önskar jag ifrån min 
Vik :D 

2 kommentarer:

  1. Självgivet ska du skriva precis det du vill om på din blogg - så gör jag i min också ;-) Jag gillar att läsa allt, men det vet du nog också redan! Jag skrev en kommentar här imorse men det var problem med nätet så jag loggades ut. Hoppas detta stannar kvar nu! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Klart jag skriver om det som är mig närmast hjärtat min vän :) och jag märker faktiskt att det är ganska så tunt med kommentarer för övrigt också här på bloggen, är nog inte bara änglakorten som skrämmer bort folk :) Så glad man blir när vi loggas ut o inte kan göra det vi vill, näääää :/ En ha det bäst kraamis på dig också min vän, kraft o ljus också förstås :D

    SvaraRadera