Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 24 juni 2010

Hektisk dag :)

Denna soliga o väldans heta dag, började lugnt och skönt i maklig takt, men se'n satt den fart.
Mmmm, har haft det skönt i solen, först på balkongen och se'n utanför salongen :)
Bäst att passa på, för resten av helgen ska ju inte bli lika fin, säger dom . . .

Jag väntade hela dagen på att min son skulle ringa . . . Men klockan hann nästan bli 6 innan han ringde - och DÅ skulle vi till Valbo - bl a för att fixa mitt mobila modem, vänta på sonen medan han köpte snygga sommarskjortor osv . . .
Smart är han min son :) Sa att han skulle betala modemet, men i affären så sa han att plånboken var kvar i bilen - Vad säger ni om det då :) 400 kulor fick jag ge ut, hade räknat med hälften ungefär, men killen på affären sa att det var super o sonen höll med - så om han ska hjälpa mig att installera osv o även fixa eventuella framtida datorproblems, kanske det var bäst att lyda o lyssna på majoriteten :)

Efter Valbo blev det Willys i Sandviken, med dom sista inköpen inför helgen . . . och se'n bar det av hem till mig för att installera modemet - och det funkade yippieeeee :)
Nu jädraranamma ska ni se att mitt nät o dator kommer att funka bättre :)

Gabriel är min ängel för dagen med budskapet: Leadership (ledarskap)
Jag måste inse att nu är det dags för mig att fejsa mitt kunnande i ledarskap och kärleksfullt guida andra :) Bra va' . . . Tack Gabriel, känns bra :) och ni alla kan även ta hjälp av änglarna och Gabriel, varsågoda :)

Jag har ätit jordgubbar ikväll och tjuvstartat midsommaren, mumsiga, mmmmm :)
Och imorgon kommer mysvovvsan nå'n gång under eftermidda'n för att vara med mamma när husse ska fira midsommar i Järbo med kompisar :)

Somrig kram och ha det bäst nu under midsommaren önskar jag i Viken

2 kommentarer:

  1. Fult gjort av sonen att lova betala och sen inte göra det tycker jag :@ Men det är ju upp till er att reda ut era mellanhavanden! Har han fått tillbaka bilen eller skaffat en ny? Jag kanske har missat något :/ Nåja, har ju inte med det att göra heller ;-) Härligt med jordgubbar! Det tycker jag du ska unna dig! Jag får skippa dom p.g.a. klädköpen men det går lika bra det! :D Vilket trevligt sällskap ska du ha under Midsommar! Trevligt! ;-) P.S. Gabriel dyker ofta upp för mig i mina Änglakort! Ha det riktigt skönt nu! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha ha, han får betala med hårt arbete :)
    Det är mycke kvar som ska till Återvinningen :) Han ska nog få slita för dom pengarna, skratt, passa dig sonen :)
    Jag blev ju skjutsad dit också, kostar ju också litegrann . . . och fick även tung mat uppburen för alla trappor (nu har jag mat hemma ska du veta, skratt)
    Lite annat jobb finns också, som jag måste ha hjälp av honom, så det är lugnt :)

    Ha en riktigt skön midsommar min vän, men vi hörs ju :) Kraaamis :D

    SvaraRadera