Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 6 juni 2010

Utan TV o nät igår :(

Teaching and Learning
Gårdagens härliga ängel, som var med mig var Zadkiel, som sa så här:
Ha ett öpptet sinne och lär dig nya ideér,
se'n lär du ut detta till andra :)
Tack Zadkiel, jag brinner ju för att lära mig allt om friskvård o hälsa, för att se'n lära ut detta till andra :)

Ja, igår var det stora svårigheter att komma in på datorn och se'n gick det inte att spara det jag skrivit här på bloggen :(
TV:n dog mitt i filmen på 3:an och visade bara "snöfilm" på
alla kanalerna, inte såååå intressant om jag säger så :/
Men det var då det och nu funkar TV:n, peppar
peppar ta i pannan och det gick lättare att
komma ut på nätet också :)
Hoppas att det går att 
spara nu då :)

Solen skiner så härligt idag och det är ca 20 grader redan :)
Är det så att vi äntligen har fått sommar nu? Bättre sent än aldrig kanske :) Nu har jag "beställt" vackert väder hela sommaren ut och ända till augusti ut minst, så länge jag bara får så :D

Vovvsan var här från freda'eftermidda' och till igår vid 5 tiden på eftermidda'n, då husse helt plötsligt var här, ringde på dörren, hade ingen nyckel med. Vovvsan hörde honom, men inte jag, fast vi båda hade somnat på balkongen, som nu har mattan på och är ganska så färdig, skönt dä', så här sen har jag som sagt aldrig varit med att fixa klart där :/

Plopp . . . så var hon inte här, så tomt det blev, fattade ingenting jag, nyvaken som jag var till råga på allt. Jag var sååååå trött, så jag somnade en gång till mellan 8 o 9 på kvällen. Kan det bero på att en vovvsa väckte mig med en blööööt puss vid 5 ungefär i morse, hm :/ Lugn, vi somnade om, men . . . Tidig natt blev det, kvart i 10 dök jag i säng med goa Shaktis :)

Nu ska jag äta en god brunsch på balkongen, lite vattenmelon, kokt ägg, keso o små tomater o lite groddar tror jag blir mums :)

Ha en toppendag ni alla goa :D

2 kommentarer:

  1. Min loggar ut mig stup i kvarten så jag försöker med ett kort meddelande här och skriver på mailen senare - om jag lyckas.

    SvaraRadera
  2. Så jag är inte ensam då, men det måste ha varit nå't stort fel igår, då även TV:n var "insöad" :/ Håller tummarna för dig min vän med somriga kraamen från ett soligt Viken, (mörka moln på väg, suck)

    SvaraRadera