Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 27 juni 2010

Slut på midsommar'n

En fin avslutning har jag haft på denna långhelg i hela 3 dagar . . .
En väninna kom över under eftermidda'n och vi satt på min balkong o pratade om livet ur alla vinklar o vrår, så mysigt :) Hon hade med sig av det där "magiska" vattnet som jag har nämnt så i all hast i ett tidigare inlägg. Så nu ska det köras hårt med det utrensande o kraftgivande vattnet :) Jag har druckit drygt en liter från sena eftermidda'n, se'n ska det hämtas nytt imorgon kväll :)

Ängeln Azrael har gett mig annan kraft idag med budskapet Comfort (tröst o styrka) och säger att han är med mig när jag behöver, han hjälper mitt hjärta att helas o läkas. Tack Azrael för att du finns :)

Jag läste en annan blogg, där ämnet om ensamhet togs upp, hur vi inte märker när nå'n mår så dåligt att den personen kanske tar sitt liv da'n efter. Det är svårare att vara singel under storhelgerna, så hon funderade på att skaffa sig en "storhelgssambo", kanske vore nå't :)
Jag håller med henne om att vi ska vara rädda om varandra medan vi lever och inte ursäkta oss med att skicka blommor när vi har dött . . .

Finns nog många ensamma under så'na här helger, men den största ensamheten, den jobbigaste är nog att ha en familj, folk ikring sig, men ändå så ensam . . .
Se'n finns det ju dom som försöker att må bättre av - fylla, som jag skrev om tidigare . . .

Ha det bäst så länge, nu är det slut på denna helg och en vanlig vecka väntar :)

Varm o somrig kraam
från mig i Viken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar