Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 3 januari 2011

Inte än . . .

En lugn början på det nya året :)
Jag ändrade mig, låter nog den lilla jul jag har fixat till va' kvar några da'r till :)
Tycker inte att det sitter ivägen - inte än - men snart kanske :)
Ljusstakarna är kvar än här i så många fönster hos grannar osv och jag tycker att det är så fint i mitt fönster :)
Idag iaf - men imorgon vet jag inte alls vad jag känner o vill göra :)
Då kanske jag plockar bort det - men inte idag - inte än :)

Önskar er en lugn o rofylld början på vårt nya år - 2011 - och att ni ska ha det bara bäst :)

Varm och hoppfull kramis för ett kraftfullt år i hälsans tecken
från "mig" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar