Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 31 december 2010

Nyårsafton :)

Så jag önskar er alla från mitt varma hjärta Ett Gott o härligt år 2011 :)

Jag känner att nästa år - år 2011 - blir ett fantastiskt kraftfullt år :)
I kärlekens tecken :)
Att vi inte tar våra nära o kära för givna o självklara :)
Tala om att vi bryr oss om dom o älskar dom för det/den dom är :)
Att vi bryr oss om varandra o dom som kanske inte har det så gott :)
Att vi hjälper den vi kan så gott som VI kan - var o en av oss :)
Vi kan inte hjälpa alla - men vi kan alla hjälpa nå'n :)
Om vi alla hjälper nå'n - får till slut många kärlek o värme,
som dom aldrig drömt om att få :)
Börja att se dom vi träffar under våra promenader -
alltså inte kolla i backen eller på andra trottoaren - och LE mot dom,
det smittar - prova :)

Må bäst ni alla - änglakraft o kärlek, när vi nu knallar över till
Ett Gott Nytt År :D

8 kommentarer:

  1. Tackar och önskar naturligtvis detsamma även till dig, min Vän! Jag håller med om att vi ska vara mer öppna mot människor - även dom vi inte känner - för man vet aldrig vad det kan leda till ;-) Kanske livslång vänskap? Och att hjälpa till så gott vi kan när det gäller dom som inte har det så bra. Allt handlar inte om pengar heller.... Vi håller tummarna för att detta år ska bli så bra som möjligt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Japp,
    Ett nytt o kärleksfullt år, där vi bryr oss om våra medmänniskors väl :)
    Ett år där vi även vågar växa som människor o lära oss att ta tillvara på ögonblicken :)
    Ett år då vi tar chanser o ser möjligheter istället för hinder :)
    Varm kraam till dig min vän NU :D

    SvaraRadera
  3. Gått nytt år till dig vännen i Viken
    Nu har jag 364 dagar som jag ska försöka fylla med massor av BRA dagar

    SvaraRadera
  4. Önskar dig det samma! Många kloka ord att lägga på minnet och försöka leva efter.

    SvaraRadera
  5. Detsamma till dig vännen i E-tuna :)
    Och ja, nu har vi 364 dagar att göra nå't bra av, visst är det toppen :)
    Kramis på dig från mig :D

    SvaraRadera
  6. Men välkommen in till mig vännen :)
    Så skönt att du orkar skriva lite igen :)
    Jag blir sååå glad :) :)
    Dom "kloka" orden är mera som "må bra ord", som kommer att göra att vi alla mår så mycket bättre, bra va' :)
    En riktig kraftfull o bästa kraamis på dig, så att du snart mår bara bäst igen :D
    PS . . . har du sett att du har fått en award av mig för dina härliga inlägg :D

    SvaraRadera
  7. Tack för dina fina kommentarer hos mig. Jag hoppas det har börjat och fortsätter på bästa sätt för dig! Du har ju så rätt i att om man ger får man tillbaka (även om det finns vissa som avviker). HA en fin kväll/natt!
    Kram med värme.

    SvaraRadera
  8. Tack min Tigrisvän - för DINA kommentarer och för dina varma ord - behövs i vinterkylan dä :)
    Klart att vi hoppas o ber om ett fantastiskt o fint år 2011, vi vill inte ha nå't annat :)
    En riktigt varm Ha det bäst kraamis
    från "mig" NU :D

    SvaraRadera