Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 17 december 2010

Award :D

Jag blir så glad :)
Den jättegulliga Emma på Livskrafter här på blogspott har gett mig den ärofyllda utmärkelsen :)
Tack Emma :D
Besök hennes härliga blogg med bl a en kalender med tänkvärda tankar, för oss att ta med oss varje dag, så kraftfulla :) En suverän o kärleksfull blogg, väl värt ett eller flera besök :)

Och detta har jag fått trots att mina funktioner för att ändra text osv har försvunnit, så att jag bara kan skriva rätt upp o ner - utan förändring eller design :)
Mina ord kommer från hjärtat, vad som finns där just då :)
Det går inte heller att hämta in awarden till min blogg, försöker väl igen senare . . .

Emellanåt skriver jag om hälsa och ger er lite hälsotips o pepp :)
Ibland är jag lite skarp i mina åsikter om hur vi mår bäst, men det är ju så att det inte finns några genvägar om vi vill må bäst :)
Jag har lärt mig genom livets tuffa skola vad som är bäst för mig, så att jag mår så bäst jag kan på alla plan.
Jag lär mig hela tiden bra saker, som jag snabbt som sjutton vill dela med mig av till er alla, så att även ni får må så bäst som ni kan :)

Jag ska klura vidare på vem jag är och till vilka av alla härliga bloggare här på bloggen, som jag ska skicka denna ärofyllda utmärkelse till :)
Ett kärt bekymmer, som jag gärna tar åt mig - Tack goa Emma :D

Kärleksfulla kramen fylld av värme o allt bäst
från "mig" i min vintriga Vik NU :D

6 kommentarer:

  1. Kul med uppskattning! Visst ska du dela med dig av dina tips o åsikter. Var och en tar till sig sen det dom vill ;-) Jag är på resande fot och har kul!!! <3 KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Javisst är det :)
    Vi får inte vara rädda att ta emot, men det är mycket lättare att ge, eller hur :)
    Så glad jag blir att du kom iväg :)
    Jag har tänkt på dig o undrat hur det gick :)
    Må nu bäst o ha det nu bäst o kom hem igen med nya härliga minnen att ha med dig under julafton :D
    Bästa o änglabeskyddande kraamen
    från mig o Fly i snöiga o vintriga Viken :D

    SvaraRadera
  3. Men GRATTIS vännen!! Emma med LIVSKRAFTER gillar jag skarpt och jag har även en av hennes målningar.
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! En liten kram ville visst till dig!
    ;)

    SvaraRadera
  5. Ja du Anna min vän, henne kan vi välan inte annat än tycka om :)
    Tack för att du "presenterade oss" :)
    Fler kärleksprofeter på vår jord tack, så blir den nog en bättre plats att bo på :)
    Och visst är hennes målningar helt fantastiska o tänkvärda förstås o fyllda med värme o kärlek :)
    Kramis på dig mä NU :D

    SvaraRadera
  6. Ojsan, tackar så väldans mycke för den kramen :)
    Och skickar iväg en riktig Tigerkraamis tillbaks till dig NU :D

    SvaraRadera