Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 28 december 2010

Ny o fräsch kvinna :)

Ny färg :)
Ny frissa :)
Klippt mig ganska så kort nu :)
Tidigare var håret riktigt långt . . .
Känns så bra :)
Jag har också gått ner i vikt, tillbaka igen nu på 64.7, så skönt :)
"Midjemåttet" är 86 cm nu, så det fortsätter också att minska - skööönt :)
Men eftersom jag inte är längre än 1.45 cm, så ska jag bli av med ca 10 kg till - och gärna också en dm till tror jag mä - ger mig inte, utan kämpar på :)

I söndags hade jag t o m mejkat mig lite - läppglans o mascara o sprayat mig med "beautywater från "mitt joniserade vatten" (ph ca 5) Stramar upp huden o gör den mjuk :)
Kände mig fräsch o fin - och min dotter gav mig faktiskt en komplimang :)

Det här är den bästa juletid o decembermånad jag har haft på många år :)
Tack alla mina änglar för att ni har hjälpt mig att förändra mitt liv :)
Jag är så tacksam över min nya glädje o kraft i mitt liv, går inte att beskriva :)

Tacksamma och förnyande kraamisen till er alla goa med önskan om en jättego fortsättning
från "mig" :D

8 kommentarer:

  1. Det är DU som inbjuder till snällhet. Tummen upp för dig som klarat så mycket!
    :)

    SvaraRadera
  2. Oj Tack :)
    Vilka varma ord, värmer gott gör dom :)
    En tummenuppkraamis för dig mä NU :D

    SvaraRadera
  3. Ingen annan än Du har åstadkommit att Du nu kan njuta av detta! Jag gläds med Dig, lyfter på hatten och önskar Dig ett riktigt gott slut och ett fint 2011!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  4. Oj, Tack igen :)
    Är du också lika snäll o ger mig så varma ord :)
    Sträcker på mig o - snart så kanske jag tar in det också :)
    Det är ju inte alltid så lätt att ta emot ju :)
    En lyfta på hatten för dig med kraaamis mä gott slut och allt bäst NU :D

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till en NY Kvinna - även om du var lika bra även innan ;-) Men eftersom du vill gå ner i vikt för att må bra så gratulerar jag naturligtvis till det. Och nya färger och fin klippning m.m. Skönt att du haft en bra jultid detta år! Det är du VÄRD!
    Jag har (som omväxling???) Lyckats få ett läckande akvarium (IGEN) och måste leta fram en annan genom annonser :@ Men jag hoppas på ett bättre år när detta gamla tar slut! Det sista som lämnar människan är HOPPET! KRAM

    SvaraRadera
  6. Krama om dig själv och fira att du själv klarat av viktnedgången och se dig själv i spegeln och säg JAG ÄR VACKER för det ÄR du...på tusen olika sätt
    Tack för att du finns och förgyller
    kramar
    Emma

    SvaraRadera
  7. Tack du goa Cia :)
    Ja den här julen har faktiskt känts bättre :)
    Och nu när jag känner mig "ny o fräsch" så känns det ännu bättre :)
    Hoppas du löser akvarieproblemen, så du kan få tid för annat "trevligare" o mindre kostsamt :)
    Varm o förnyande kraamis
    till dig från mig NU :D

    SvaraRadera
  8. Jahaja :)
    En kram på mig själv - tackar, övningen ska jag göra, lovar :)
    Men jag vill nog även ge dig du goa en minst lika varm o fin kraamis från mig till dig NU :D

    SvaraRadera