Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 13 januari 2011

Godnatt alla ni goa :)

Vardagarna är snart slut nu på det nya årets andra vecka :)
Fredag i morgon och se'n är det helg och vila :)
Eller helg och städ o full fart, eller vad vi nu hittar på :)

Önskar er ett skönt o beskyddande veckoslut,
Håll er på bena där ute :)

Men här kommer min varma godnattiskraamis till er alla goa för det är ni värda,
Eller hur :)

Kärlek och beskydd - kommer NU :D

8 kommentarer:

  1. Ja, de har jag gjort :)
    Tackar som frågar min vän :)
    Önskar även detsamma till dig :)
    Har vovvsan här 12 timmarspass idag (8-20 ca), kom strax före 8 i morse :)
    Sömnig men varm kraamis på dig NU
    :D

    SvaraRadera
  2. Lördag förmiddag! Det blir nog både ock här hemma: städning/fixande OCH vila o återhämtning! Har slängt ut sängkläderna eftersom vi har -22 grader! Perfekt väder att vädra sängkläder. Lite annat pyssel blir det också! Hoppas du kan vara ute och även ta det lugnt inomhus! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, jag vet inte riktigt än vad som kommer att hända den här lörda'n . . .
    Min ohängde son hämtade busan strax innan 10 idag (precis som han skulle) med orden: "Vi kommer se'n, då åker vi o handlar osv" . . .
    Nu är kl snart 2 och fortfarande ingen son här. Jag har fixat liite städ, men se'n får vi se :)
    Kraftfull kram kommer här med kvasten
    från vännen i Viken NU :D

    SvaraRadera
  4. Ja, om jag fick välja skulle jag också vilja bo i varmare klimat. Fast när man ser alla bilder på varmare länder med översvämningar m.m så blir jag kvar här.
    Ha en skön dag!
    :)

    SvaraRadera
  5. Okej då :)
    I ett varmt land - UTAN översvämningar då :)
    Annars högt beläget - kanske :/
    För jag gillar inte den här kylan, som vi har under en sååå lång period :/
    Men naturligtvis ser jag även det vackra o bra nu också, men trots det så jag trivs bäst under dom varma årstiderna :)
    Kramis mä skön kram på dig mä NU :D

    SvaraRadera
  6. Kul att hitta nya intressanta bloggar. Kommer säkert tillbaka.

    SvaraRadera
  7. Åh, välkommen in till mig Basilica :)
    Ja, jag hoppas att du hälsar på igen, trots att jag inte kan ändra design, text osv, för det har havererat, suck :)
    Kärlek o ljus o varm kraamis från mig NU :D

    SvaraRadera