Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 3 september 2010

Brittsommarväder :)

Redan freda' och helg snart igen, men jag har en behandling imorgon, flyttad från igår, men det går bara bra :)
Vädret är super, bara lite kallt, men solen skiner och himlen är så blå, mysigt :)

Idag ska jag nog städa när jag kommer hem efter att ha jobbat klart, hade ju goa Fly här i tisdags och hon fäller hår som bara den, räcker inte med att plocka bara, måste stääädas :/
På dagens schema står samtal från min läkare strax efter 10, vattenhämtning vid 12 ungefär, handla lite inför helgen och behandling vid 15, så jag är nog inte hemma förrän vid kl 5 ungefär skulle jag tro, så få se om jag orkar jaga hundhår då, kanske inte . . .

Så snart ringer den där doktorn och se'n ska jag äta min ostomelette med tomater i, så gott :)
Matlådan idag blir nog wokad quornfärs med lök, tomat, paprika, gröna bönor och nå'n go pasta till, blir nog bra dä :)

Hoppas att jag hinner sitta ute en stund i solen idag, när det är så fint väder, jackan på så går det nog :)

En solig kram från mig
vännen i Viken

4 kommentarer:

  1. Hundhåren väntar nog snällt även till imorgon om du inte skulle känna dig på humör för städning ikväll ;-) Vädret är soligt och lite kyligt här - sånt gillar jag! Håller på att tömma mitt läckande akvarium :@ Jobbigt att fiska för dom vill inte upp :( Dom fattar ju inte att det är för deras eget bästa ;-) Hoppas du får en trevlig fredag och ett skönt veckoslut! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt min vän :)
    Ikväll orkar jag inte jaga hundhår osv, så det får jag ta tag i imorgon eftermiddag, när jag haft min behandling på förmidda'n :)

    Stackars dig med vad du går igenom just nu och så akvariumet mä på köpet, nog nu! :)

    Tack, ja jag ska ha ett fint veckoslut och önskar även dig det :)

    Kraftfulla änglakraamisen med allt bäst för dig NU, från din vän i Viken :D

    SvaraRadera
  3. Hua ja! Hundarna halvnakna o fötterna lurviga, hundlivets baksida... Skulle du förresten kunna stoppa nordanvinden så jag får lite värme här nere!!! Ha en härlig helg i ditt solsken!

    SvaraRadera
  4. Ha ha, ja så är det ju nästan, fniss :)
    Du vet hur det är med goa vovvs :)
    Men du, inget städ blev det och hon är här i natt, för husse är ute och har "kul" :)

    Kyligt är det här mä, men sol har vi haft idag iaf. Skickar lite av solen till härliga ön :)

    Voff o kram på dig o vovvs från oss i Viken :D

    SvaraRadera