Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 11 september 2010

Måste bara berätta det här också :)

Jag fick precis ett samtal från en riktig och ärlig vän, en riktig ängel som är och hälsar på på vår egoistiska jord :)
Osjälviskt och hjälpsamt finns hon bara och hjälper :)
Det är så otroligt att ha en så'n ängel som vän, fattar inte det :)
Som ni vet så är ju inte jag så där jätteduktig att jobba tekniskt vid datorn och nu är det så att jag är med i en grej, som sköts via nätet . . . Jo, liiite för svårt för mig :/
Men hon den underbara, hon ringer mig och säger åt mig att sätta mig vid datorn.
Se'n guidar hon mig sida efter sida - och så är det klart :)
Tack du goa vän, du har en egen speciell stjärna i himlen o massor av änglar som beskyddar dig :)
Jag är så tacksam att ha dig till vän, så tacksam att ingen kan förstå, tror inte att du förstår vad du gör och vad du betyder för mig :)

Om ni har en så'n osjälvisk vän, som bara finns och är, så var rädd om den vännen :)
Sådana vänner betyder allt och är inte lätta att hitta - inte i vuxen ålder iaf . . .

En stor kram för äkta och riktig vänskap där vi finns för varandra, livet är för kort att inte bry oss :D

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det jättebra att få hjälp, men det är ju bara så svårt att ta emot, när nå'n bara ringer o erbjuder, får välan lära mig :)
    Och Nej, hon skriver inte här på min blogg, vi känner varandra IRL så att säga :)
    Men jag förstår hur du tänkte, för en av mina härliga bloggvänner hjälpte ju mig att fixa den här bloggen, tack även för det :)
    Och DU min vän har hjälpt mig med annat, vad skulle vi göra utan goa vänner :)
    Skön avslutning, lite vild kanske, för Fly kommer snart och ska sussa hos "mamma" :)
    Kramis på dig min vän med allt stöd, kärlek, vänskap och änglakraft, bara för att du är värd det :D

    SvaraRadera