Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 7 september 2010

Tillbaka på E-k

Mmmhm, så är jag tillbaka på E-k igen då.
Hur det känns? Vet inte än, en himla massa förfrågningar om nycklar, precis som förr, utan att dom själva vill visa sig, undrar varför egentligen :/
Men jag har fått kontakt med ett par gamla vänner där, som det är jättekul att skriva till igen :)
Jag gillar ju att skrivas med mina vänner, men här har det visst blivit ganska så dött, känns det som, eller har jag fel? Ganska så torrt med kommentarer, vart har dom tagit vägen? :/

Jag vet inte hur jag ska göra för att designa och snygga upp mina inlägg och bloggen i sin helhet, för det har försvunnit några funktioner för mig, så jag kan inte ens välja fetstil eller annan textfärg på mina inlägg . . .

Men nu var det om E-kontakt jag tänkte berätta litegrann . . .
Efter flera nyckelförfrågningar fick JAG syn på en kille.
Vi skrev lite till varandra, fram o tillbaka, men som det brukar vara på det stället så vips så var han nå'n annanstans :/ Men lugn bara lugn . . . jag har också kollat runt litegrann :D

Synd bara att dom fortfarande inte har återlämnat bloggen, men nä nä, inte än :/

Jag ska hålla er underrättade vad som är positivt eller inte på detta ställe . . .

Ha det så gott ni kan och var rädda om er i höstmörkret :D

6 kommentarer:

  1. Va´ spännande...håll oss underrättade om hur det förlöper på E-k. Jag hoppas du kanske hittar din soulmate där.

    Undrar lite på dina inställningar och annat som du säger ha försvunnit...önskade jag var närmare och kanske kunde hjälpa dig. Det är ju mycket man kan göra med bloggen om man har lust. Annars kan jag tycka att en blogg som din utan för mycket annat runt omkring är vilsam och snygg att läsa. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Vet faktiskt inte om det är så spännande på det stället, men det kanske blir :)
    Soulmaten kan ju finnas var som helst han :)

    Tack för dina vänliga ord om min blogg, som ju tyvärr bara har gråskalans typsnitt att förmedla sig med. Måste ju gå att fixa, men hur? :/

    Ha det bäst ni båda mä, puss o kram på er :D

    SvaraRadera
  3. Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket (eller läst för den delen) på sistone, men jag har bara inte orkat! Hoppas att du förstår!
    Kul md E-K - På ett sätt så saknar jag det - samtidigt som jag tänker: aldrig!!! Snacka om skitsofreni *hihi* Skulle gärna testa igen om jag hade råd, men nu har jag inte det så det spelar ingen roll.... men jag önskar dig Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen :)
    Jo, jag vet vad du går igenom, ingen fara, ingen dömer dig :)Hoppas att allt löser sig med det jobbiga :)

    Kul på E-k, vet inte . . . inte än iaf, men jag ska försöka att ge det en chans iaf. Strul med att besökare stannar kvar som nyanmälda osv, men jag har skrivit till dom några ggr redan. Hör nog till varda'n när man är på E, vÄrkar det som :)

    Änglakraamis med kraft o ljus
    från mig, din vän i Viken :D

    SvaraRadera
  5. Och sen en sak: du behöver absolut INTE ha så mycket "krimskrams" kring din blogg för vi - som är dina vänner - läser oavsett!!! SLUTSNACKAT!!!! Försök inte ens att nedvärdera dig för att du inte kan allt det tekniska! För då blir jag arg!!!

    Du är PERFEKT som du är - ingen är bättre DU än du är!!!!
    En systerdotter till mig (som gör det mesta) har en egen butik som heter Tre hjärtan (även på Internet både på finska och svenska) och där hon gjort en text på vissa saker där det står: Jag är inte perfekt, det påstår jag inte heller, men jag är den bästa JAG som finns i hela världen!
    Jag tycker att det är något vi all bör komma ihåg! Att jag och du är unika och dom enda i sitt slag i hela världen!!!

    SvaraRadera
  6. Ja, ha ha jag veeet, men det är bara så trist att inte själv få bestämma hur texten ska se ut iaf. Hur sidan i övrigt ser ut med delfiner osv bryr jag mig inte om - Men jag vill iaf bestämma hur min text ska se ut - och det kan jag inte :(
    Skriva kan jag, har alltid älskat att skriva, men som sagt det tekniska . . .
    Tack för dom värmande orden, har jag redan tagit till mig :)
    Ha en skön kväll, skickar all kraft o ljus till dig, för jag vet att även dina problem löser sig, för det är du mer än värd :)
    Din vän i Viken

    SvaraRadera