Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 22 april 2010

Nu är jag frusen :)

Nu äntligen har jag lyckats frysa min profil
på den dejtingsajt jag varit medlem i
ganska så länge nu,

Större delen av den sista tiden
var det bloggen där som drog, 
men så la dom idioterna 
ner bloggen och det blev
bara så dött där
på en gång

Vi var flera som skrev och talade om
hur vi tyckte o kände,
men tror ni att dom lyssnade?
icke då . . .

så nu är vi här nästan alla därifrån
så kan det gå när inte haspen är på.
Nu mister dom nog många där
och dom kan bara skylla 
sig själva
- häpp

Så alla ni som läser här nu, jag kan alltså inte skriva 
och läsa där nu på ett tag, 
men ni kan nå mig på min mail istället:

delfinolin@hotmail.com

så inte tappar ni bort mig inte aldrig i världen :)

Nu är det natt och tid att suzza gott
hörs i morgon kanske igen

Natti

4 kommentarer:

  1. Meeen, räcker det inte med skitvädret...Behöver du frysa på E-k också :D!! Nää du, inte tappar vi bort varandra,,, Kram/U

    SvaraRadera
  2. En värmande KRAM kommer här så slipper du frysa på E-K ;-) ;-) Nä, tacka vet jag FRIA bloggar däe var och en bestämmer själv vad som ska stå i texten och slipper alla "idioter" och sexgalningar = barnsliga män=pojkvasker! Hoppas du får en riktigt solig och fin fredag! KRAM från oss alla <3

    SvaraRadera
  3. Jag fryser inte längre på E, för nu bestämmer jag :) Jag kan skriva vad jag vill och hur jag vill och som sagt, får inga sexgalningar efter mig heller ha ha :) Tack alla ni för att ni finns och är :) Varm kraam på er alla från mig NU :D

    SvaraRadera