Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 23 april 2010

Ding dong :/

Japp, 
kunde jag väl räknat ut med bakdelen t o m

Så fort dom fryst min profil så fick jag:

Hej delfinolin,
Vi ser att din abonnemang har upphört,
 Vill du köpa ny period?

Vaddå köpa?
Jag har ju dagar kvar!!!! 
både maj o juni och några da'r in i juli . . .
Här ska dom inte hitta 
på nå't tänkte jag och svarade:

Nej, sjutton heller,
jag har fryst in profilen för att jag 
inte känner för att besöka 
den här sidan l
som tidigare,
eftersom
bloggen 
inte finns.

Jag hör av mig när jag tillfälligt eller för längre tid
vill aktivera profilen igen 
och jag har si o så många da'r kvar 

Tänk att dom är sååå dinga o inte fattar
trodde inte att det var sååå illa

Ha de

6 kommentarer:

  1. Jag vet inte riktigt vad du (eller andra) menar med att "frysa" profilen? Mig veterligen kunde man enkelt avaktivera sig där (på E-K) på sidan genom att klicka på "avaktivera" och då kan man aktivera sidan lika enkelt igen. Om profilen är avaktiverad så syns den inte men man kan fortfarande läsa andras profiler. man har också kvar dom dagar man har betalt! Om man däremot avslutar abonnemanget (lika enkelt på samma sida) så är det INTE möjligt att spara dagar som man har betalt och då har abonnemanget upphört. Kolla så det inte har blivit något fel där. Lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja inget är sig likt längre på E-K man saknar många av sina blogg vänner å dom som har slutat där med...ha det gott...kramiz nilla

    SvaraRadera
  4. Vet hur du känner, känner så jag mä när jag hälsar på lite snabbt där inne - och ändå fattar dom knäppa nada, kan du fatta . . .

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att dom inte kunde förvarna oss att Bloggen skulle försvinna . Nu är jag bara fly förbannad på detta företag

    SvaraRadera
  6. Tror inte att det hjälper vad vi skickar till dom, för dom är för blinda o dumma för dä - häpp :) så förbannad eller inte - vad hjälper?

    SvaraRadera