Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 18 april 2010

Frusen E-kontakt

Nu har jag bestämt mig
Jag SKA frysa min profil på E-kontakt
och av samma anledning
som andra hade.

E-kontakt tog bara bort bloggen,
hux flux bara
och utan att förvarna oss
så att vi kunde 
rädda vårt material där. 

Nä det tänkte dom inte på
skyllde bara på att det
var en dejtingsajt
(från början kallade dom sig för
kontaktsajt, hm)

Det fanns dom
som skrev om hela sitt liv där
och som hade tänkt skriva ut 
materialet på papper,
men jag tror inte att dom hann det, 
tyvärr . . .

Antalet som är inloggade där nu
har sjunkit med stora nuffror
Märks när jag nå'n gång 
loggar in.
Märker dom inte det
så är det ju synd om 
dom själva
eller hur 

Så nu ska jag frysa min profil där
nu har jag bestämt mig
och det känns rätt o riktigt.
Tror inte att jag kommer att 
ångra mig
aldrig i världen

Ska bara samla in lite
mailadresser först,
så jag inte tappar bort
mina goa vänner där.

Puss o kraam
och var rädd om er 
denna härliga
söndag

:D

10 kommentarer:

  1. Tycker att det gör du rätt i! Min profil är inte ens synlig så ingen vet om den, att den finns kvar, men nu har de startat en kampanj att få folk att aktivera sina profiler och logga in genom att skicka mejl att man har oöppnade mejl i brevlådan på ek. Man kan ju inte skicka mejl tll mig på ek när profilen är avaktiverad och inte syns. Det är alltså i så fall mejl som ek själv har skickat. Påminnelser om att man inte har betalat fortsatt medlemskap... Vad gör man inte för att få mycket trafik och skapa statistik...

    SvaraRadera
  2. Ja men jag ska lugna mig lite, så jag hinner fiska upp lite mailadresser innan, ha ha :) Så dom gör, men varför är jag inte förvånad :/ Klart att dom påminner oss, för att få in mer lögnpengar :/ Puss o kraam o ha det bara bäst denna soliga sönda' :D

    SvaraRadera
  3. Men!!! HÄR sitter du o skriver :-) Found you!! Vad det gäller e-k, så får de snart göra om sidan o marknadsföra sig som frysförråd. Kram/U

    SvaraRadera
  4. Ja, fniss, här sitter jag :) Det var goa Ann-Nina som fixade bloggen till mig, vilken ängel hon är :) Mmmm, nu är det dags att lämna detta "frysförråd" ha ha (bra beskrivning) :D Varm kraam U från mig i min soliga Vik :)

    SvaraRadera
  5. BRA ...jag har gjort detsamma sen dom tog bort bloggarna !! Det är bara att skriva till dom och be dom "frysa" den ...och orsaken bör vara just BLOGGSTOPPET ! Tänk så många medlemmar dom mister nu. Ha en fin kväll.....kullan å Valle !

    SvaraRadera
  6. De ska jag goa Kullsan, var så säker, väntar bara in några mailadresser först :) Myrna kallar E för "frysförrådet", passande va :) Önskar er goa 2 en skön kväll också mä allt bäst :D

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att jag har gått ur denne sajt för ett bra tag sedan och inte har några pengar innestående! Vaddå Kontaktsajt??? Var lär man sig att känna varandra bättre än på en blogg???? Fattar absolut ingenting av att dom tagit bort bloggen! Men som tur är så spelar det ingen roll för mig heller! Önskar dig en god natt & sköna drömmar!

    SvaraRadera
  8. Ja men en del tänker inte som vi, se . . . så är de bara :/ Jag ska skriva och be dom frysa bloggen imorgon eller så, blir bäst så :/ En go natt på dig med min vän och var rädd om dig, goa drömmar (om prinsen kanske, ler) Kraamis på er alla goa från mig NU :D

    SvaraRadera
  9. Hej
    Jag håller med det du skriver
    Nu är vi här järngänget

    SvaraRadera
  10. Hej o välkommen mabno :) Så kul! en till som infinner sig i järngänget :D Nu kan vi strunta i E, för vem behöver dom? :) Varm kram :D

    SvaraRadera