Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 29 april 2010

Ingen återvändo, verkar det som . . .

Idag tog jag nyfiket fram min änglakortlek
blandade noga och koncentrerade mig.
Ett av korten stack verkligen ut,
så det valde jag :)

Kortet blev:
Clear Your Space
Befria bråtet o röran, 
Rena energierna
omkring dig,
Använd 
feng shui
Arkeängel Jophiel

Så nu är det ingen återvändo för mig, 
dags att röja o fixa till, 
är behövligt,
jag vet :)

Vet inte hur ni känner, 
men vet att några av er håller på att röja.
Nu ansluter jag mig till er, men  börjar med salongen :)
Ska ner nu och köra ett varv där först, 
ska nog använda rökelse också, 
kanske :/

Ha det bäst alla, röj upp ikring er, allt känns lättare då.
Behöver varken vara feng shui eller pedanteri,
gör så att du trivs o mår bäst.
Röj både ikring dig och inombords :)

Kraam

Nu har det blivit kväll och jag har gjort så fint på salongen iaf
hoppas att det blir fint här hemma också :)
Tänkte fixa lite till helgen,
tror ja'


Feng shui är inte så dumt - egentligen
skönt att rensa o rena
emellanåt.


Jag är intresserad av att lära mig om detta,
kan inte alls så mycket - än,
men ska :)


Kraamis igen :)

4 kommentarer:

  1. När våren är här röjs mycket av det inre av sig själv. Det som är tråkigt är att det boar in sig igen till Hösten

    SvaraRadera
  2. Men då får du inte släppa in det "mörka" igen till hösten, låt det inte boa in sig igen :/ Ha det bäst och njut av nuet o våren, som vi har nu, kraaamis från mig :D

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas hitta krafter att röja upp ordentligt och göra lite vårfint här också ;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Du hinner, här är inte börjat än heller riktigt, ska byta gardiner, dra fram spisen osv, men vi hinner väl, eller? :) Kraamis med kraft o ljus o allt bäst för dig o dina goa NU :D

    SvaraRadera