Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 28 maj 2011

Släpp fågeln fri

. . . och ja, jösses :)
Vilken energi jag har haft idag :)
Jag mår så otroligt bra :)
Känner en så'n otrolig kraft i hela mig :)
Jag verkar vara i ett så'nt jätteflyt just nu - känns bara sååå bra :)
Privat och på salongen - allt flyter som jag inte vågat hoppats på :)
Och jag vet anledningen - vill ni veta :)


Jo, allt handlar om att släppa flödet fritt :)
Om du släpper allt fritt och inte håller det kvar, 
(bara för din egen rädsla och osäkerhet inför det okända)
Det är då det händer -  :)


Att släppa den fågeln som fått bo i bur (inom dig) fri . . . 
makes your dreams . . . Gör dina drömmar sanna :)
Visst är det fantastiskt :)
Visst är livet fantastiskt :)


Och i morgon kommer busvovvsan till "mamma" på ett 12 timmars förmiddagspass 
men det är en annan historia . . . 


:D

4 kommentarer:

  1. Ja, ibland känns det som att allt går vägen och ibland verkar allt gå åt skogen.... På vissa sätt så kan man påverka sitt mående, men tyvärr finns det även saker som vi inte kan påverka själv och som är jobbiga!
    Vi kan ju inte påverka saker som sker - bara hur vi känner för dom eller hur vi låter dom påverka oss, men själva händelserna finns där - oavsett vad vi anser om dom! Skönt att höra att allt flyter på hos dig! Önskar dig allt gott i livet! Kram från Gränsen

    SvaraRadera
  2. Nä, ibland känns det som om det bara ÄR jobbigt och att ingenting hjälper :/
    MEN det är ju trevligare och mysigare att tänka positivt - eller hur :)
    Och JAG personligen tror faktiskt att våra tankar formar vår framtid. Har jag egen erfarenhet av mä :)
    Kraft o ljus och positiv energi på dig NU
    :D

    SvaraRadera
  3. Smile på dig mä :)
    Du vet välan om att ett leende är smittsamt, men inget att va' rädd för :)
    :D

    SvaraRadera