Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 1 maj 2011

Släpp fångarna loss . . .

. . . det är våååååår :)
Eller är det . . . 
Så in i bombens kallt här i Viken idag - trots 1:a maj :/
Tjocktröja under jackan
Tunna täckvästen över jackan
Långkalsonger under brallorna
Strumpor och vantar på
Och toppluva mä !!!!
Men strunt i dä, bara tillfälligt ju :)

Om vi släpper fångarna loss  - inom oss, 
blir vi fria, friska och mycket gladare :)
Livet känns lättare

Så släpp allt gammalt bagage som hålls fånget inom dig,
fritt och kraftfullt och ärligt,
skönt att inte ha kvar det 
längre inom oss eller hur :)

Vilken vårstädning
och vilken skjuts framåt
Vilken kraftfull energi vi får då

Varför gå och bära på det gamla, som bara hindrar dig att må bäst
Se det som att städa i källaren, 
representerar ditt förflutna,
rensa - rensa 
inget att ha kvar
jag lovar :)

Love you the way you are
:D

2 kommentarer: