Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 3 maj 2011

Kattungar

Mobilen ringde när jag var på salongen idag
I andra änden var min ohängde son, som undrade om jag kunde ha vovvsan imorgon.
Det funkade precis - tidsmässigt iaf, för jag har en behandling precis när han jobbat klart.

Men en liten chock hann han ge mig . . .
Mamma, jag har kattungar hemma - vill du ha en? 
Jag tar med mig en imorgon - eller alla, för dom behöver mamman :)

Neeej, hojtade jag - inga katter här klockan halv 6 på morgonen!
JAG vill sova till halv 8 iaf - så tack - men nej :)

Jamen mamma, dom ÄR ju bara så söta . . . :)

NEEEEJJJJ!!!

Det värsta är - att han har ju nyckel hit till mig, så jag vet inte hur många som kommer till mig så tidigt imorgon :/

Mera information följer . . . 

Ha det bäst
Love you all 
:D

2 kommentarer:

  1. Eftersom sonen inte har nämnt kattungar tidigare så förmodar jag att dom inte är så gamla. Då mår dom bäst av att vara kvar i sin invanda miljö med mamman och inte kuskas runt till främmande människor och ställen. Kattungar ska vara 12 veckor innan dom kan säljas och då ska dom vara avmaskade & vaccinerade m.m. Självgivet så kan han inte dumpa någon eller några katter hos dig mot din vilja! Men jag hoppas allt gick bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Det jag var rädd för var att de små missarna (som föddes igårnatt) inte skulle vara ensamma, dom är ju trygga där i sin miljö :)
    Och det var bara Fly som kom imorse, så vi har varit ute i vårkylan riktigt mycke faktiskt :)
    Husse skötte sig också :) kom o hämtade henne i bra tid eftersom jag skulle jobba :)
    Så är det nå'n som är sugen på små svarta kattungar - så hör av er :)
    Love o ha det bäst, för snart kommer värmen :)
    :D

    SvaraRadera