Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 12 maj 2011

Hur gör jag???

I förmiddags var det strul här på Blogger - och gick inte att Logga In . . .
Och NU går det INTE att Logga Ut!!!!


Jag vill ju faktiskt bestämma själv - när jag vill vara inloggad eller utloggad :)
Men en fördel kan ju vara när jag besöker en av era fantastiska bloggar och skriver min kommentar, 
är jag ju redan inloggad :)


Är det nå'n här som vet hur man gör, eller är det bara att vänta på att Blogger rättar tilll strulet?
Eller ÄR jag så oteknisk att det bara är jag som inte kan logga ut mig, tror inte dä . . . 


Kolla även på mitt inlägg innan - det om hälsoveckans vara eller inte :)


Love you
:D

4 kommentarer:

  1. Jag försökte också komma in på din blogg igår men det gick inte. Nä, du kan inte göra något själv när felet sitter på deras server, men nu ska du kunna logga både ut och in! Ha en trivsam lördag!
    Jag söker inspiration till att påbörja jobbet med skrubben, men har inte hittat den än :( KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä, nå't tjorv är det fortfarande här :/
    Jag är inloggad hela tiden - och har ingen möjlighet att logga in mig - redan klart :/
    Logga ut mig - går inte :/
    Och bloggarna jag följer är hoprörda och stämmer inte . . .
    Skickar all kraft du behöver till skrubben :)
    Men annars så springer den ju inte bort :)
    Kraamis med bästa änglakraften NU :D

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig söndag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Detsamma till dig med nya frissan :)
    Jag har haft det gott idag :)
    Inomhus med spamat, spabad, hårtvätt, levande ljus och skön värme :)
    Visst är det skönt att vi kan välja var vi vill vara - inne eller ute i regnet :)
    Idag valde jag - inte regnet . . .
    Kram på dig mä NU
    :D

    SvaraRadera