Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 4 mars 2011

Fredagskväll :)

Början på helgen - känns så skönt :)
Åhhhh, mmmmm, sitter och njuter :)
Vet ni vad som finns på Lidle?
Ja, grönsaker o frukt osv - men mer då?
Jo, jag fick tips av en av mina väninnor i Västmanland - att det finns skönt värmande nack- och ländryggs"kuddar" med en skön fyllning i - känns ungefär som lera, så ingen vetekudde inte :)
Så den sitter jag och njuter av nu - är bara så gosig :)
Mjukar upp nacken och ryggen så skönt :)
Jag värmde den i mikron . . .
Åhhhh, ni måste prova :)

Jag har också gjort min kollega glad o nöjd efter en dag som varit jättejobbig för henne :)
Hon fick bada i mitt badkar med skönt badskum o levande ljus - mmmmm - hon njöööt :)
Samtidigt hjälpte hon mig att göra rent min vattenjoniseringsmaskin :)
Under tiden den gjorde rent sig njöt hon i badet med sin pernod :)
Och jag njöt av min pernod med nackvärmare i soffan, mmmmm :)

Så kolla på Lidle, suverän kudde som jag verkligen kommer att använda :)

Nu har jag o Putte träff, så ha en skön fortsättning på freda'n och en skön helg :D
Love you :D

6 kommentarer:

  1. Tack för det tipset. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. OJ vilka minnen du väckte - helt utan att vara medveten om det ;-) Pernod har jag inte smakat på 35 år - om jag minns rätt, men GOTT var det. Vet inte om det berodde på sällskapet då? *hihi* Lidl besöker jag sällan vilket nog beror på två olika saker. Det ligger lite för långt från mig här och för att jag hört så mycket negativt ang. deras personalpolitik, men kul att du hittade något som hjälper dig att må bra! Önskar dig en riktigt skön helg! KRAM

    SvaraRadera
  3. Mmm du Anna, här har du nå't gosigt :)
    Kramis på dig mä för en skön helg :D

    SvaraRadera
  4. Ja du CiaR :)
    Nostalgi även för mig, som hade tänkt bjuda henne på en läskande egengjord drink från min suveräna råsaftcentrifug :)
    Pernoden smakade så gott, hälsodrinken kan jag ta en annan dag :)
    Lidle ligger långt från mig också, men jag o min kollega åkte dit med bil :)
    Jag vet om deras knäppiga personalpoicy o transporter osv - som inte är bra :/
    Hoppas att dom ändrar sitt tankesätt :)
    Skön nack- o ländvärmande kudde iaf, som du skulle behöva (billig, trots bra kvalité) :)
    En kramis för en skön helg på dig mä NU :D

    SvaraRadera
  5. Så mysigt du verkar haft det i helgen.

    SvaraRadera
  6. Jajamen, har jag visst haft dä Basilica :)
    Soliga vårlängtande kramisen på dig NU
    :D

    SvaraRadera