Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 2 augusti 2010

Magsjuka . . .

Uscha mej vilken dag jag haft idag. Jag har inte varit utanför dörren, törs inte, för då sprutar det i brallan :/

Fick flytta på behandlingarna idag, inget annat att göra . . .
Jag har sovit så gott det nu har gått, hela da'n . . .

Jag brukar klara mig från "sommarsjuka" men inte den här gången, suck så jobbigt :/
Grannen fick bistå med några skydd för trosorna . . .
Trosor ja, det har gått åt några stycken idag, trots att jag haft bindor och andra skydd, men när det sprutar, så hjälper inget :/

Jag önskar att jag kunde säga att jag mår bättre - men det gör jag inte, tyvärr :/

Hoppas att morgonda'n blir bättre, kan ju inte bli sämre iaf, alltid en tröst i eländet :/

Ha det bäst alla, så hörs vi imorgon igen - kanske :)

3 kommentarer:

  1. Men usch då! Det låter ju inget vidare! Hoppas det går över snart! Sänder dig en varm "Krya-på-dig-KRAM"

    SvaraRadera
  2. Men vännen i Viken då Krya på dig Sprut akterut är ingen höjdare

    SvaraRadera
  3. Tack ni båda för eran omtanke, värmer gott dä :)

    Och välkommen hit igen Mabno, var länge se'n :)

    Matt kraam från mig i Viken :/

    SvaraRadera