Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 12 augusti 2010

Hund och katt osv :)

Nu kanske det är dags att skriva några rader här också - o inte bara läsa o skriva ner material om det joniserade hälsobringande vattnet :)

Jag måste ju få klar ett material, som duger att presentera, som visar att jag är påläst - litegrann iaf, ler :) Nä, jag tror nog att jag har skaffat mig en hel del "kött på bena" och har lärt mig en hel del faktiskt :)
Puh, jag har skrivit i några timmar även idag, men nu börjar det bli färdigt, ska sparas på USB och forslas till bibblan för att skrivas ut, för jag har tyvärr ingen skrivare just nu :/

Idag har jag haft några goa kunder - tänk vad det är givande att få jobba med sitt största intresse - jättekul för mig är det :)

En väninna kom också ner för att träffa oss och för att "tanka vatten" . . .
Tiden gick så fort - och snart var det dags för mig att jobba igen, that's life :)
Jag hade en sen behandling idag och var inte hemma förrän efter 7 på kvällen.

Jag har även hunnit med att skriva en stor bit av texten om basiskt vatten på salongen idag, så hemma behövde jag bara att skumma igenom texten, för att kolla om den duger (mina ögon är skarpa dom, som en gammal skolfröken)

Igår fick jag besök av min son med vovvsan och lilla kattungen (hittekatten)
Första gången jag fick pussa på henne, lilla missen, så söt :)
Vovvsan är inte avis heller, hon har ju tagit på sig rollen som kattmamma till lilla missen, som var sååå busig - hann vara överallt, både högt och lågt . . .
Jag har ett vindspel med en delfin, som hänger i vardagsrumsfönstret bredvid gardiner - högst upp på soffkanten och så tassen mot den - hoppsan kom åt en orkidekruka, med vatten kvar i, hoppsan igen, hälldes över den lilla goa :)

Imorgon kommer vovvsan hit och ska vara med "mamma" hela dagen, ska bli så mysigt :)
Jag ska be min son om hjälp att spara det skrivna på USB och se'n ska vi gå igenom hur vattenjoniseraren är kopplad till kranen, så att jag kan ta med apparaten till min väninna i Västmanland :) Då får dom ju se och känna vad jag pratar om :)
Men funkar det inte, så lämnar jag den hemma och försöker att lösa vatten"problemet" på nå't sätt :)

Ha det bäst nu, för nu ska jag hoppa i min sköna säng, för imorgon vid halv 6 ungefär, så hoppar det in en busig vovvsa :)

Kram från mig, som faktiskt må väldans prima just nu :D

4 kommentarer:

  1. Gomorgon på dig denna fredagen den 13:e och roligt att höra att du mår bra!
    Ja, du, kattungar kan ställa till det med det mesta ;-) Kul att du ska ha sällskap av Fly idag! Trevligt att du trivs med ditt jobb. Nu måste jag skynda mig till duschen och äta lite fruost innan jag ska iväg till mitt "möte". Ha en riktigt härlig dag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Idag får vi se upp...fredag den 13:e. Det låter som är bättre i magen...skönt. Jag har försökt gå in på den adress du lämnar här i bloggen till din hemsida, men kommer bara tillbaka till bloggen. Kanske jag somär lite vimsig...ska försöka igen. Ha de´ bara bra med vovve och dig själv. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kommer då in på båda hemsidorna genom att kopiera adressen: Både till hälsokällan och till h2origo ang. vattnet....

    SvaraRadera
  4. Tack ni båda för era ord och omtanke :)

    Ja, nog ska det gå att komma in på bägge hemsidorna, det är bara att prova igen :)

    Ha det bäst ni båda - och föresten det ska ni ha alla ni som läser, för det är ni värda :)

    Augustikvällskraamis från mig :D

    SvaraRadera