Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 26 april 2011

Inget intresse för massage :/

Nähä, ingen var intresserad att bli av med värk o 
stelhet i ben o rygg, förvånande, tycker jag :)


Jag kör med mina tennisbollar varje dag, 
billigt (20 kr för 3 st på Willys,
lätta att ha tillgänliga,
utnyttja tiden när du bara sitter - massera dig :)
samtidigt som du är vid datorn eller kollar på TV:n.


Just nu kör jag under fötterna,
bara sååå skönt :)
Jag har så förbenat ont i länden på höger sida 
och framförallt i höger ben på utsidan :(


Tennisbollarna är så fantastiska och effektiva :)


Prova dom och slipp vara stel och ha ont :)


Här kommer en till skön o välgörande vårlig
och välgörande massage till er alla - 
bara ta emot - NU :)


Love to you 
och Kraamis
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar