Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 19 april 2012

Jippieee :)

Nu - just nu är jag inloggad med hjälp av Goggle Chrome :)
Få se bara - hur länge det funkar . . .
Kan ju ingen lova - eller hur :/ 


Men just nu så funkar det - och jag är nöjd :)


Idag har jag jobbat, blev skjutsad av min goa kund till tandläkaren o tandhygienisten . . .
Puh, var där hela eftermidda'n - 13 - efter 15 . . . 
Tur att dom är glada och trevliga, sjunger och är underhållande :)
Jag har så'n tur, min kvinnliga tandläkare o hygienist är pärlor, 
släpper aldrig dom :)


Men jag är hostig, jädra shiiiit . . . slemhosta o elände . . .  inge kul alls dä :(
Har tagit kolloidalt silver och Kan Yang - druckit grön smoothie och några koppar gott te med kokosolja, så nu känner jag mig lite bättre (tror jag iaf) :)
Ska snart lägga mig, så är jag bättre imorgon, då jag ska sälja en Relaxator till en kund och även orka med tröge min son o busvovvsa, som kommer för att "hjälpa mig" . . . 
Jag ska få låna hans effektiva dammsugare - så får vi se om jag orkar testa den, när jag nu är så hostig :/
Se'n ska dom vidare till stugan i Hälsingland med vänner, vovvsar o bebisar.
Hoppas att vädret inte blir som dom lovat - snööööö :/
Nää, SMHI är ju inget att lita på - eller hur :)


Så En God Kväll och Natt på er alla fina, så hörs vi igen - lovar :)
:D

6 kommentarer:

  1. Vad trist att du inte känner dig helt kry :( Hoppas det går över snart! Jag har tusen saker att ta itu med idag så jag lär vara trött i eftermiddag/kväll och planerar ingenting alls för den tiden :) Ska bara slappa vid datorn/TV:n eller en film... Får se vad det blir? Önskar dig en riktigt skön fredag och sänder en VARM Krya-på-dig KRAM från oss alla på Gränsen

    SvaraRadera
  2. Jadå, visst går det över. Mina "häxmedel" hjälper nog :)
    Men - trist är det, inte kul alls inte :/
    Jag som trodde jag var säker - men även solen har fläckar ju . . .
    Men du - "Flitiga Fia" där - glöm inte att andas också behöver inte ta ut dig totalt, springer inte bort ju :)
    Jag har också liiite att göra, men får se vad som blir gjort - eller inte gjort :)
    Orken är ju inte på topp precis, nyser och hostar & håller på, puuuh :/
    Värker riktigt i sidorna av diafragman "hostmuskeln" . . .
    En skön freda' önskar jag dig min vän på Gränsen, ha det bara bäst :)
    Värmande kramen här från snöblaskiga Viken
    :D

    SvaraRadera
  3. Jag är säker på att både barnen och djuren uppskattar nysnö - om det är det som kommer uner veckoslutet när sonen din ska iväg. :D
    Nä, jag har stressat färdigt för idag och slappar vid datorn och lyssnar på Jari Sillanpää! Krya på dig & Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nysnö - är det väl inte riktigt :/
      Men Fly o vovvsapapappan älskar snö :)
      Skönt att du tar det lugnt o fint nu :)
      Varma kramen från hostiga mig
      :D

      Radera
  4. Svar
    1. Ska jag försöka att ha :)
      Inte så illa att få handlat heller - och uppburen mat :)
      Men - jobbigt med hostan o snuvan, blir en tidig kväll - trots freda' :)
      Let's Dance i morgonrock kanske :)
      Just nu - ingen morgonrock, väntade kund faktiskt - som inte heller mår så bra, så hon kom inte idag.
      Massor av pussar från vovvsan innan färden till stugan i Hälsingland kändes bra :)
      En fin dag o kväll på dig med Anna
      :D

      Radera