Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 29 april 2013

Öronproblem :(

Idag,  precis när jag skulle ut och lufta mig, kom en vit postpåse från Hormonbalans in genom mitt brevinkast :)
Jippieee, tänkte jag - och se'n tänkte jag att "hi hi . hon är tokig och helt galen" - skicka en så'n dyr ultraljusapparat "Light-ears" för öronen i vanlig postpåse" 
- typiskt henne :)

Och - den hade bråttom till mig - skickades i lördags och var framme i dag :) 
Expressutdelning med änglarnas hjälp eller vad, hi hi :)
Så - idag kom jag inte ut tyvärr - blev sittandes med min öronljusmoj istället - 
som behandlar med hjälp av infrarött ljus :)
Jag hör bättre och det känns bättre alla redan :) :)
Jag hade (har?) ändå en svullen örontrumpet - inte att leka med :/

Och - näää, jag har ju inte kontaktat nå'n hälsocentral eller nå't, inte än då iaf :) Behövs inte då jag har så kompetenta vänner och kan en del själv mä :) Men - om jag behöver - då tvingar mina vänner dit mig, hm :/

Nu känner jag att det läker och förbättras, så jag har stort hopp att bli helt återställd, helt på naturlig väg :)
En till öronljusbehandling blir det nog ikväll - bäst att passa på att behandla mig med den fina, när jag nu fått låna den under maj månad av denna underbara vän :)

Visst är det välsignat att ha änglavänner - och jag har några, som jag är väldigt rädd om :)

En riktigt värmande Sista April kraamis - i förväg -  från mig i min Vik :)
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar