Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 5 december 2012

En änglagåva ....

. . . till mig - av en underbar kärleksfull kvinna och vän :)
En helt underbar gåva, som jag bara blev så glad och tacksam över :)
När hon kom på behandling - såg hon såååå finurlig ut, 
hm . . . . . . hade med sig en stor saftig grönkålskvist . . . :)
och - något annat, som hon dolde - bakom ett leende :
En ljusblå jättefin bok: "Stora boken om Änglar" . . . av Cassandra Eason
Bokförlag New Page AB . . .isbn: 91-89120-41-6

Vilken bra änglabok!
I den får jag svaren över vad dom fina änglarna jobbar med och kan hjälpa mig med :)
I den kan jag lära mig om vilka/vilken:
  • naturens änglar är
  • de fyra årstidernas änglar är
  • min födelsedagsängel, zodiakänglarna o månadsänglarna är
  • vädrets änglar är
  • ärkeänglarna är
  • änglar för speciella tillfällen
  • hur jag använder mina änglakrafter / energier
  • hur jag når den ängel jag behöver just nu
  • ritualer för att heala mig och - 
  • för att få en nystart
  • - Och hur jag vet - och tar reda på tecknen som visar mig om / att det finns änglar nära mig
Osv, osv ..... Jag blev bara så jätteglad :)
Och - jag som trodde att Emma Karlssons fina bok: "Du behöver inte vara perfekt för att vara alldeles underbar" Isbn: 978-91-637-1341-5 . . . skulle sätta punkt för mina "måste ha böcker"  - men icke då . . . men detta var ju en gåva så, är ju ett undantag, eller hur  :)

Tänk att jag fortfarande - efter alla mina böcker - och alla oräkneliga år - fortfarande hittar guldstoft bland healande böcker, som fortsätter att lära mig - och att heala mig :)

Änglahealande kraft och energi
:D

2 kommentarer:

  1. En härlig gåva till en härlig kvinna... :D Önskar dig en trivsam dag med intressant läsning och lärning. KRAM från oss alla på Gränsen

    SvaraRadera
  2. Jaaa, Tack :)
    Och - även AV en härlig kvinna var de :)
    En så jättefin bok, där det står massor om våra härliga beskyddare: Ärkeänglarna :)
    Kraaamis tillbaka till er på Gränsen
    från mig här i Viken:)
    :D

    SvaraRadera