Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 1 november 2011

Finns dom - dom ärliga?

Ärlighet sätter jag högt - gärna högst av allt . . . 
Och just nu så får jag inte ärlighet - överallt där jag trodde att det fanns . . . 
Men - gudskelov så vet jag - var ärligheten - fortfarande finns ; )
Skönt eller hur : )

Imorgon måste jag ta itu med att packa ner böckerna osv, 
för att jag o min son ska kunna flytta bokhyllor o andra skåp i vardagsrummet.
Nu har jag bestämt att jag ska jobba hemifrån under en period - 
innan jag flyttar ner mot Stockholmstrakten o kanske Antroposoferna : )


Imorgon kommer även en tjej på shiatsu hos mig, 
som jag ska sätta på uppdrag att kolla efter ett bra ställe för mig 
att fortsätta med mitt hälsoarbete : )
Hon bor i Järna nu se'n slutet av augusti - och hon vill jättegärna 
att jag flyttar dit :)


Men nu så återstår till att börja med ett stort arbete med att möblera om - fixa en fin behandlingshörna - och fortfarande behålla en fin lägenhet - där jag trivs - ett tag till :)


Önskar kraft o goa energier så att jag fixar det här - 
MEN naturligtvis så delar jag ju med mig av goa energier till er ni goa - 
så får vi en härlig cykel av goa energier över vår jord :)


:D

9 kommentarer:

  1. Ja, tyvärr finns inte ärligheten överallt där man trodde :( Det har även jag upplevt ett antal gånger under mitt liv. Vad kul att du ska jobba hemifrån och slippa dom energitjuvar som kanske (?) finns på andra ställen. Men tjorvet som du får nu i ditt hem är ju bara under en övergående period och senare får du ett EGET ställe att vara på! Här är det också fullt och stökigt överallt, men det går framåt - sakta men säkert! Önskar dig allt gott med dina planer! Kramar från Gränsen

    SvaraRadera
  2. Tack du goa på Gränsen för dina varma ord o ditt pepp osv :)
    Japp, numera aktar jag mig noga för dom dära energitjuvarna ska du veta :)
    Och - det är ju övergående - flyttar ju iväg se'n - är det ju meningen iaf :)
    Och jag hoppas då verkligen att DU får bli kvar där du är nu - ett lite längre tag iaf :)
    Tills du själv väljer :)
    Kraft, ljus o änglarnas hjälp o kärlek på
    dig Nuuu :)
    :D

    SvaraRadera
  3. Åhh, en till som ska praktisera Compact living :-) Flytt till Antroposoferna låter spännande, då kommer du närmre juuuuu!

    SvaraRadera
  4. Äääääääntligen fick jag in en kommentar hos dig, har försökt länge må du tro!

    SvaraRadera
  5. Kompac eller rörigt living - just nu iaf :)
    Så kul att du lyckats komma in - äntligen:)
    Och ja - då kommer vi närmare varandra :)
    Men var jag hamnar vet jag inte riktigt :)
    Energigivande kramen mä allt bäst på dig
    från mig i Viken :)
    :D

    SvaraRadera
  6. Ja nu öppnar sig nya dörrar för dig och jag önskar dig all lycka och kraft att gå vidare.
    Antroposoferna och Järna låter fantastiskt tycker jag.

    SvaraRadera
  7. Ja du Moster Ma :)
    Spännande o fantastiskt - javisst :)
    Nya dörrar finns för oss alla -
    bara att våga passera dom - med öppna ögon :)
    Antroposoferna :) mmm hoppas dä :)
    Kraft o ljus o goa energier på dig du fina
    :D

    SvaraRadera
  8. Kom ihåg att mitt i stormens öga vilar fullständigt lugn.
    Ha det gott och var rädd om dig
    kramar
    Emma

    SvaraRadera
  9. Tack goa Emma / Livskrafter :)
    Jag försöker så gott det går att hålla mig där, men det snuurrrrar ju så :)
    Fr o m ikväll så hoppas jag att det grövsta är klart, så att salongen funkar iaf :)
    Kraft o ljus på dig också med änglabeskydd
    från mig i soliga Viken
    :D

    SvaraRadera