Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 14 februari 2011

Hjärtekramis :)

Sent på denna Alla Hjärtans Dag,
men välment o kärleksfullt,
skickar jag er alla fina

En kärleksfull o värmande kramis :)

Vem har DU kramat om idag?

4 kommentarer:

  1. Kramade ingen igår... Ingen idag heller faktiskt. Krambrist råder *L* Semliga hälsningar denna fettisdag :D

    SvaraRadera
  2. Åhhh, krambrist :/
    Trist eller hur :/
    Får vi ändra på tycker jag :)
    Stora gruppkramen alla :)
    Vem vill vara med? :)
    Vem vill kramas med mig o Myrna? :)

    SvaraRadera
  3. Kramar är väl aldrig fel :-)

    SvaraRadera
  4. Nä, inte är dom :)
    Kramar kan vi inte få för många av :)
    Så stooora varma kramen från mig
    på dig NU :D

    SvaraRadera