Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 4 november 2012

Kärleksfull gemenskap :)

Allhelgonahelgen är över nu - för den här gången .... 
och jag har haft några jättefina dagar :)
Gemenskap - kärlek - närvaro - givande - värme - 
och bara dom bästa energier :)

SGSbussen tog mig ner till Stockholm där jag träffade mina vänner i Kallhäll :)
Billig resremsa hade jag redan - var framme i ett huj med pendeln till Kallhäll, där jag blev mött av min goa väninna :)
Ångrar jag inte - tänk så'na härliga människor det finns här på vår jord :)
Jordiska änglar - skulle jag vilja kalla dom :)

Tack ni fina för dessa fantastiska dagar ....
Jag kommer flera gånger - lovar :)

Om ni ser er runt riktigt noga - bara där ni är - så ser ni dom:

Dom jordiska änglarna

Lovar .....

:D





2 kommentarer:

  1. Härligt att du haft en så skön helg med Änglaväninnorna! DET är du absolut VÄRD!!! Önskar dig en riktigt trivsam fortsättning på denna november månad!KRAM från oss på Gränsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är jag o vi alla värda att må så bäst som vi bara kan :)
      Och - DET gjorde jag, var så säker :)
      Önskar dig min vän - all den bästa hälsan osv - att du får må allra bäst - för det unnar jag dig av hela mitt hjärta :)
      Så - kraamis på dig o goa Grabbsen från mig här i min Vik :)
      :D

      Radera