Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 31 januari 2012

150 års boooom :)

Sandvik 150 år
Firas hela veckan (tror jag) med början idag :)
Jag har nästan första parkett från mitt vardagsrumsfönster, så maffigt :)
Det smäller o sprakar - fyrverkerier som bara är så maffigt stora och vackra :)
Jag tänker även på alla pengar som smattras upp mitt framför ögonen . . .
Och på alla djur som blir skrämda av smällarna . . .
Meeeen - kanske är dom förlåtna när det firas 150 år :)
Vi har visst t o m våran Tomas Ledin här i hemmasta'n på snabbt besök, kul :)


Ha det bäst nu när FEBRUARI är på ingång och våren baaara närmar sig :)
Änglakraamis på er alla från mig i min vintriga Vik
:D

2 kommentarer:

  1. Härligt att du får uppleva snygga fyrverkerier och annat festliv direkt från första parkett - utan att ens gå ut :D Jo, många djur är rädda för smällar så det är ju synd. Kanske dom kan fixa dessa fyrverkerier på bestämda tider så djurägarna kan planera rastningen av djuren på andra tider... Och alla djur är ju inte rädda för sånt heller - som tur är! Visst är det slöseri med pengarna med dessa fyrverkerier, men snyggt är det! Önskar dig ett trivsamt 150 års firande! Kram från kalla Gränsen!

    SvaraRadera
  2. Javisst är det kul med lite festligheter :)
    Men jag har inte deltagit - annat än fyrverkerierna igårkväll då :)
    Det verkar bjudas på en massa trevligt :)
    Och - jo jag vet - alla djur är inte rädda :)
    Men - visst var det maffigt o vackert :)
    Kramis på dig du fina från kalla Viken
    :D

    SvaraRadera