Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 6 juli 2010

Till Monaco :)

Jösses så jag har donat med namn för att få igång ruljansen med Kangenvattnet, hårt jobb, men så kul ändå :)

Alla är positiva när jag ringer, känner ju dom jag ringer till, så jag slipper ju bli avsnäst som en dryg försäljare, ha ha :)

Jag har kontaktat mina vänner från Shiatsuutbildningen, positiva hela bunten - iaf dom jag fått tag på :)
Kan det bero på att produkten kommer från Japan, liksom den behandling vi är utbildade i . . .

Jag skickar mail, sms och ringer folk, så jag hinner nästan inte skriva på bloggen längre, men jag försöker läsa era bloggar iaf :)
Jag hamnade i Monaco igår, när jag fick ett mobilnr av en person, som bara sa att "han är på semester, men försök på det här numret" - och så var jag helt plötsligt i - Monaco :)

På tal om bloggen, så inträffade en konstig sak idag. En kommentar från en för mig helt okänd person (iaf namnet på bloggen), som efter att jag tackat o svarat för kommentaren - då tog personen bort den???? och även mitt svar försvann!!! Hur kan det komma sig????

Gabriel är min ängel för idag, så tryggt o skönt :) Han talar om för mig att lita på mig själv och vad jag kan och att jag ska leda o lära ut det jag kan till andra :) Tack Gabriel :)

Tyvärr inget nytt om min pojkes bil heller . . . Nå'n som sett den?

8 nykläckta små söta hittekattungar (födda ute i det fria) bor nu på första våningen i mitt hus + flera andra katter, som finns här på gården. Ett riktigt katthus har det blivit . . . Hoppas att dom får hem på andra ställen också, så att inte alla blir kvar här på gården . . .

Ha en skön fortsättning på den sköna sommaren - njuuuut, men var rädda om er önskar jag i Viken :)

4 kommentarer:

  1. Vad jag kan se så finns en kommentar från en "främmande" besökare och ditt svar på den förra bloggen. Kanske dom försvann bara tillfälligt? Sånt händer på Internet - du vet ;-) Vad kul att det går framåt med ditt projekt! Jag hade ju också varit intresserad av att testa produkten men det verkar inte finnas någon härpomkring som säljer "hembränt" *hihi* Åtminstone av den sorten jag menar ;-)
    Hmmmm... Det där med hittekatter (och sommarkatter) har jag ju också skrivit om tidigare! Att folk inte kan ta hand om sina djur och kastrera dom!!! :@ Men jag önskar dig en fin dag i Viken! Kram från din vän på Gränsen!

    SvaraRadera
  2. Ja, undrar vem det är, står ju att han/hon läst och gillar det jag skriver . . . hm

    Jag vet inte åt vilket håll det går egentligen, namn måste man ju alltid samla in i så'na här sammanhang iaf, men nåja, det kanske går framåt :)

    Hembränt var det ja, fniss. Känns så iaf när jag bubbar runt på dunkarna :)

    Mmmm, guuu så sööööta dom var, men vi kan ju inte ha 8 till katter här på gården, går ju inte :/ Synd om så'na katter, min pojk har också hittat en herrelös kattmisse, alldeles nykläckt hon också :)

    Kraamis mä somrig svalka och våra goa änglar, som lyfter dina bördor och tar dom som sina :D

    SvaraRadera
  3. Jag har ju mina misstankar angående personen (som skrivit anonymt) = en känsla jag har....
    Du vet ju vilka bloggar du besöker, men jag tvivlar ju starkt på att hon finns bland dom... Vad skulle det finnas för anledning att ändra på sitt alias om man besöker varandras bloggar? Men ha en skön torsdag! Jag kom hem fortare än jag trodde idag p.g.a. återbud på ett ställe!

    SvaraRadera
  4. Äsch, nu ska vi inte göra nå't stort av det här. Jag var bara nyfiken och undrade vem som hälsat på :)

    Ha en skön lörda' får väl jag säga då :)

    Somriga kramen på dig, som nu får vila en stund från allt resande :D

    SvaraRadera