Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 8 juni 2013

Healing och förlåtelse :)

Vill bara skänka er kraft och kärlek, så här i början av juni månad . . .
Och - i början av sommaren 2013 - en magisk sommar känner jag :)
Njut av solens värme och gräset under era bara fötter - 
visst är det skönt :)
Och - visst är du, jag och ni alla sköna och härliga . alla på vårt eget sätt :)
Glöm inte att tänka gott om dig själv, glöm inte det :)
Och - glöm inte att förlåta - någon gammal vän, som kanske inte vet bättre just nu . . . eller dig själv förstås, viktigast av allt ju :)

Jag själv - jobbar hårt nu med att förlåta från mitt kärleksfulla hjärta - och läka mina gamla cellminnen . . .
Finns inget annat sätt att bli av med ohälsa på - och tunga energier . . .
Positiva tankar är toppen - men dom måste kompletteras med positiva energier - 
så att dom destruktiva energierna elimineras - och cellerna öppnas igen - för att läkas :)
Vi måste sätta igång immunförsvaret igen, som blivit stoppat och igenkorkat av fysiologisk stress - 
och - den enda möjligheten till det är att "duscha" våra celler med kärlekens läkande healande energi,
genom HEALINGKODERNA :)

Om vi enbart tänker positiva tankar - som vi innerst inne känner inte är sanning .- då stänger vi igen våra celler - (fysiologisk stress) istället för att behålla hälsosamma celler - eller att åter göra dom friska öppna och levande, så att toxiner avlägsnas och hälsosamma energier och kraft kan strömma in :)
Vi kan inte ha flyt i livet - och vi kan inte ha hälsan - med stängda och försurade celler . . .

Besök: thehealingcodes.com ..... eller läs boken, författare Alex Loyd med Ben Jonson - öppna ögonen för läkning på kvantnivå - och för optimal och beständig läkning - som för alltid ger dig flyt och optimal hälsa i livet - precis om du förtjänar - eller hur :)
Där kan vi bl a läsa om att det inte finns en enda cancerpatient, som har lätt att förlåta kärleksfullt från hjärtat - ingen. Tål väl att tänka på, eller?

Det ÄR ju framtidens medicin - att läka orsaken på cellnivå (som alltid beror på energi) så då bör det ju botas på energimässig basis också - eller :)
Vi måste ju alltid hitta orsaken till relationsproblem, en ond tå, förkylning eller annan sjukdom - duger inte med att bara dämpa symtomen - tyvärr :)
Snart måste nog även Den Svenska Sjuka Vården vika sig - som är dom enda som strävar emot denna enormt läkande kunskap på kvantenerginivå ...

Jag själv gör Healingkoderna och denna healing på cell- och kvantnivå flera gånger per dag. Jag är fullständigt övertygad om att jag ska bli kvitt mina medfödda fel, brister och problem - helt övertygad - till 150 procent!!!

Tillsammans med positivt tänk - förstås :)

Love och healing
:D

2 kommentarer:

  1. JA, det är bra för ens eget mående att kunna förlåta och gå vidare - även om man inte glömmer, men kanske struntar i att älta oförrätterna i tid och otid :D Det har jag märkt när jag försöker tänka mer positivt och bestämmer mig för att tänka mer på dom positiva händelser man varit med om i livet! BRA! Önskar dig Lycka till med detta och att du ska må så bra som möjligt för det är du värd!!! Önskar dig en härlig sommar 2013! KRAM från oss alla på Gränsen <3

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt att det är bäst för den egna hälsan och måendet att förlåta alla (även dom vi inte tycker förtjänar det) (du förlåter ju en händelse, inte en person) När vi förlåter får du själv tillbaka makten över ditt liv :) Kaptenen på skutan du vet :)
    Men - kom ihåg - positiva tankar, som du inte är helt övertygad om i ditt hjärta, stänger dina celler och försvårar för dig att nå ditt hälsosamma kraftfulla mål :)
    Men - positiva tankar är alltid bättre än att tänka negativt :)
    Det är alltid bättre att se den positiva sidan av alla händelser - alla mynt har ju två sidor som bekant - inte att förglömma :)
    Må bäst och njut av sommaren, som idag bjuder oss i Viken på ett "skönt" ihällande sommarregn :)
    Kramis för bästa hälsan o välmåendet i ditt kämpande,
    :D

    SvaraRadera