Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 1 oktober 2011

Loppisdag så kul :)

Härligt höstväder, sol och värme . . . och det är 1 oktober - redan :)
Jag och en go väninna gick till Vikens bästa o fräschaste loppis . . . tänkte inte alls köpa - bara titta :/
Kul o mysigt på högsta nivå blev det :)
Och . . . hm :/ naturligtvis så kom jag ju hem med härligt suveräna fynd :)
Inte kan jag gå på DET loppiset och bara titta inte, har bara lyckats nå'n enstaka gång, fniss :)
Jag hittade ganska så lätt:
En svart kappa (som ny) med lappen för märket kvar med löstagbart foder för 150 :-
Ett par allvädersstövletter, skitsnygga, som nya - för 40 :-
En svart glittrande "aftonväska" för hela 5 :-
Tuperwares "Servofix" för 25 :- 
Goa väninnan blev mäkta impad över mina fynd, grattade mig och var glad för min skull :)
Ingen avundsjuka där inte, skönt att inte alla är lika funtade och missunnar andra att må gott :)


Hon fick en skön shiatsubehandling av mig med stark o kraftfull "guidning" som försenad present :)
Och jag fick några påsar med härliga kantareller av henne, skönt när jag inte kan plocka själv, ska bli sååå gott :)


Som avslutning åkte vi till Rusta och Willys och gjorde av med mera pengar :)


Önskar även er alla en skön fortsättning på lörda'kvällen och första helgen i oktober - med sol :)


Kraft, ljus o kärlek
:D

4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen på fortsatt sköna dar i denna "brittsommartid".
    Kramar och för alla dina goda ord o tankar!

    SvaraRadera
  2. . . . och det gör jag mä, ska du veta :)
    Men nu verkar värmen ha förlorat mot höstblötan, för idag har solen o värmen lyst med sin frånvaro, synd :/
    Mera brittsommarvärme önskas som sagt - nu :)
    Kramisar på dig för en hälsosam o frisk höst
    :D

    SvaraRadera
  3. Loppisar är det roligt att gå på - oavsett ifall man hittar något att köpa eller inte! Jag är glad för din skull! KRAM

    SvaraRadera
  4. Mmmm, visst är dom härliga o roliga :)
    Bara att gå runt ett tag är så rogivande :)
    Och hittas det nå't blir det bonus :)
    Tack :) Ja, så kul :)
    Jättefina saker :)
    Värmande höskraamis
    :D

    SvaraRadera