Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 16 november 2013

Äkta kärleksfull vänskap :)

Vill bara sända kärlek till mina otroligt härliga 
änglaväninnor :)
Vi träffades igår - kvällen var vår :)
Ja, jag bara ÄR tacksam över mina vänner :)
Visst är äkta vänner viktiga :)
Inte mängden vänner . . .
Jag känner många många - men dom här tjejerna - 
dom bara ÄR så underbara :)
Mitten av november nu - så fort allt går :)
Snart jul - snart slut på detta spännande år :)
Ha det bara bäst - var rädda om den äkta vänskapen :)
Bara så värdefull :)
:D

4 kommentarer:

  1. Härligt att du haft besök av dina Änglavänner men det är du ju väl värd som själv är en sådan änglavän! <3 Jag håller absolut med om att det är KVALITET och inte kvantitet som är det viktiga när det gäller vänner! Möten med äkta vänner ger en alltid styrka att gå vidare... Ha det bäst! --@

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :)
      Härligt, äkta o kvalitet är ordet, så sant så :)
      En ha de bäst kramis från Viken,
      :D

      Radera
  2. Lyckliga du som har dina änglavänner. Jag hinner tyvärr inte odla och vårda all vänskap som jag skulle önska.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ÄR lycklig ska du veta :)
      Ibland så mår vi bara bäst av att bara stanna upp i tlllvaron, stanna stressen o farten - ta bort alla måsten :)
      Prova - ibland så bara funkar det :)
      Och - TACK för din kommentar, men jag tror att jag har tyvärr har tappat bort dig :(
      Om adressen är ändrad, kan du väl mejla mig den rätta, så att jag hittar dig du fina :)
      Kramis o tack så länge :)
      :D

      Radera