Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 5 september 2011

En liten tripp :)

Jag - kanske . . . ska åka till min väninna i Stockholm, Järfälla om en dryg vecka :)
Och då - kanske . . . vi tar oss en tripp mot Järna och kollar läget . . . bara sååå spännande :)
Men att vi framför allt får träffas och bara vara . . . planera . . . prata . . . skratta . . . äta gott osv :)
Vi kommer ju att komma närmare varandra - bo närmare - 
Då jag tar tag i mina planer :)  
När jag vandrar vidare i framtidsplanerna - Järna osv :)

Just nu kollar jag hur jag ska ta mig dit . . . 
kommer till Cityterminalen utan problem med SGS-bussen :)
Men se'n ska jag till Jakobsberg/Järfälla, hm . . . men det löser sig ju . . . 
finns ju kundtjänst, eller :)
Hon har liiiite problem att komma och hämta mig . . . 
men vadå, ingenting är ju omöjligt - 
det "omöjliga" tar ju bara liiite längre tid :)


Kuuuul - ska det iaf bli :)


Ha det bäst - hörs se'n  
:D

6 kommentarer:

  1. Jamen det låter ju kul! En tripp till en god vän/väninna är ju alltid positivt.
    Finns säkert kundtjänst eller folk man kan fråga - om du inte hittar informationen på Internet redan innan. Hoppas ni kan ta en sväng till Järna också! Ha det riktigt trevligt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, fniss :)
    Hon är bara sååå galet skojsigt tokig :)
    Meen, just nu har hon liiite personliga problem, men då finns ju jag där :)
    Japp, kundtjänst ska bli uppringda imorgon :)
    Visst fixar jag, fattas bara, ska ju bo där inom en snar framtid (kanske) :)
    Tack för peppet och KRAAAMIS på dig Nuuuuu :)
    :D

    SvaraRadera
  3. Ge allt den tid det behöver. Du verkar må bra av allt som händer kring dig nu, och det är det som är det viktiga. Kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Ja men du goa Basilica,
    Allt är ju bara så positivt :)
    Jag känner att jag riktigt dras dit jag ska :)
    Känner att detta är precis som det ska va' :)
    Jag lyssnar o känner o ger det tid :)
    Kramisar på dig mä nuuuu
    :D

    SvaraRadera
  5. Det är dom "galna" vännerna som ger en, en riktig avkoppling i vardagen :D Så bra att du kan stötta henne nu när hon har det jobbigt! det är ju så den Äkta Vänskapen fungerar! man både ger och tar! Jag är säker på att du är på RÄTT väg! KRAM

    SvaraRadera
  6. Japp, jag ska nog fixa så att smilbanden hamnar åt rätt håll på henne :)
    Tack för att du tror på mig o min väg :)
    Kraamis mä kraft, ljus o änglars beskydd
    :D

    SvaraRadera